Przetargi.pl
Świadczenie usługi dozoru oraz ochrony mienia zasobu na obiektach zlokalizowanych w gminach: Gubin, Lubsko, Jasień, Żary, Trzebiel, Żagań, Iłowa, Szprotawa

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-225 Zielona Góra, ul. Lwowska 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3272389 , fax. 068 3272006
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze
    ul. Lwowska 25 25
    65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3272389, fax. 068 3272006
    REGON: 01034470800657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dozoru oraz ochrony mienia zasobu na obiektach zlokalizowanych w gminach: Gubin, Lubsko, Jasień, Żary, Trzebiel, Żagań, Iłowa, Szprotawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakresem przedmiotu zamówienia jest ochrona i dozór bezpośredni budynków pomieszczeń użytkowych i mienia znajdującego się w budynkach przed niepożądanym działaniem osób trzecich oraz ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia. Do obowiązków pracowników służby ochronnej należy zabezpieczenia mienia Zamawiającego, znajdującego się na terenie nieruchomości objętej ochroną, przed kradzieżą, włamaniem i uszkodzeniem oraz zapobieganie pożarom, zalaniom pomieszczeń itp. wypadkom losowym, w przypadku możliwości zaobserwowania i stwierdzenia tych zjawisk. Ochronie podlegają następujące obiekty: Gmina Gubin - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone. Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 1. Luboszyce 14/25 LU-5/20 Pałac Dozór, ochrona doraźna 12 godz./dobę 14/25 LU-34/20,73/20,747/20 40/20, Kompleks Gorzelnia 14/25 LU-35/20 Warsztat 14/25 LU-1027/20,LU-54/20 Szopa i wiata 14/25 LU-85/20 Obora 14/25 LU-43/20 Magazyn 14/25 LU-38/20 Magazyn 14/25 LU-80/20 Chlewnia 13 LU-1013/20,LU-60/20 Garaże Gmina Lubsko - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone. Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 2. Dłużek 422 LU-6/1/2 Pałac Dozór, ochrona doraźna 12 godz./dobę Do dyspozycji pomieszczenie dla dozoru 422 LU-15/28/2 Gołębnik 422 LU-20/6/2 Stajnia - mag 422 LU-19/7/2 Obora - bukaciarnia 422 LU-17/16/2 Bud. gosp. 422 LU-12/9/2 Stodoła 422 LU-268/2,LU-275/2 Chłodnia - sortownia 422 LU-276/116/2 Warsztat 423/1 LU-11/10/2 Stodoła 423/1 LU-18/12/2 Obora bukaciarnia 422 LU-22/14/2 Magazyn nawozów 422 LU-15/28/2 Bud. gosp. 422 LU-16/11/2 Bud. gosp. Gmina Jasień - Obiekty są nie użytkowane - ogrodzone. Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 3. Mirkowice 292/26 LU-12/7 Jałownik Dozór, ochrona doraźna 16 godz./dobę Do dyspozycji pomieszczenie dla dozoru. Teren gospodarstwa ogrodzony 292/26 LU-13/7 Jałownik 292/26 LU-14/7 Obora 292/26 LU-15/7 Obora 292/26 LU-4/7 Paszarnia 292/26 LU-9/7 Wiata 54/12 LU-5/7,LU-300/7 Warsztat + biura 54/12 LU-304/7 Magazyn paliw 54/12 LU-11/7 Jałownik 54/12 LU-289/7 Wiata - garaże Gmina Żary - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone. Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 4. Olszyniec 7/13 LUG-163/18 Bud. adm. maga. Patrole doraźne 2 godz/dobę 7/13 LUG-142/18 Bukaciarnia 7/13 LUG-124/18 Bukaciarnia 7/13 LUG-125/18 Bukaciarnia Gmina Trzebiel - Obiekty są nie użytkowane, częściowo ogrodzone. Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 5. Dębinka 8/8 LUG-13/8 Pałac Dozór 24 godz/dobę Do dyspozycji pomieszczenie dla dozoru 8/9 LUG-33/8 Warsztat 8/9 LUG-12/8 Bud. adm. mieszkalny. 8/9 LUG-32/8 Magazyn 8/9 LUG-19/8 Stodoła 8/9 LUG-31/8 Garaże 8/9 LUG-497/8 Wiata 8/9 LUG-492/8 Bud. socjal. 8/9 LUG-189/8 Obora 8/9 LUG-34/8 Magazyn 8/9 LUG-496/8 Stacja paliw 8/9 LUG-494/8 Bud. hydroforni 12/5 LUG-490/8 Jałownik 12/5 LUG-483/8 Chlewnia 12/5 LUG-488/8 Paszarnia 12/5 LUG-479/8 Hydrofornia Gmina Żagań - Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 6. Stary Żagań 1/10 LUG-38/24 Stodoła Patrol doraźny 2godz./dobę 1/3 LUG-47/24 Cielętnik 1/10 LUG-48/24 Chlewnia 7. Żagań -Bożnów 151/12 LUG-75/19 Bukaciarnia Patrol doraźny 2 godz./dobę 151/12 LUG-73/19 Bukaciarnia 151/12 LUG-76/19 Bukaciarnia 151/12 LUG-78/19 Bukaciarnia 151/12 LUG-77/19 Bukaciarnia 151/12 LUG-82/19 Bud. socjal. 151/12 LUG-41/19 Bukaciarnia 151/12 LUG-131/19 Mag. posz Gmina Iłowa - Obiekty są nie użytkowane, częściowo ogrodzone Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 8. Konin Żagański 1/66 LUG-1/34 Kuźnia Patrol doraźny 8 godz./dobę 1/66 LUG-2/34 Garaż na ciągniki 1/66 153-501 Budynek maga. 1/66 LUG-3/34 Magazyn zbożowy 1/66 LUG-357/34 Chlewnia 1/66 LUG-38/34 Chlewnia 1/66 LUG-41/34 Chlewnia 1/66 LUG-41A/34 Biuro-chlewnia 1/66 LUG-4/34 Mag. Nawozów 1/66 LUG-528/34 Garaż na maszyny 1/66 LUG-61/34 Bud. gospodarczy 1/66 LUG-733/34 Paszarnia 1/49 LUG-195/34 Hydrofornia Gmina Szprotawa -Obiekty są nie użytkowane, nie ogrodzone. Lp Miejscowość/ nazwa obiektu Działka Nr inw. Nazwa środka trwałego Godz. pracy 9. Witków I 555/16 555/21 555/22 555/17 557/15 552/4 PO-2404/6 Owczarnia Dozór, ochrona doraźna 8 godz./dobę Brak pomieszczenia dla dozoru PO-2405/6 Budynek gosp. PO-2409/6 Jałownik PO-2410/6 Obora PO-2411/6 Magazyn nawozów PO-2412/6 Owczarnia 6/105 Budynek mieszkalny PO-380/6 Budynek gosp. PO-453/6 Budynek gosp. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1. Służbę ochronną pełnia pracownicy zgodnie z grafikiem służby, opracowanym na każdy miesiąc. 2.2. Pracownicy pełniący dyżur w czasie służby pracują pod kierownictwem dozorującego, zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w SIWZ. 2.3. W czasie służby pracownicy ochrony winni być wyposażeni w uniform służbowy, identyfikator osobisty pracownika ochrony, telefon, latarkę, gwizdek, i inne urządzenia potrzebne do pełnienia służby. 3. Do obowiązków pracowników ochrony pełniących służbę należy: 3.1. Przestrzeganie dyscypliny czasu pracy. 3.2. Dokładna znajomość chronionej nieruchomości oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem: a) punktów najbardziej narażonych na ewentualne kradzieże lub włamania, b) rozmieszczenia i obsługi urządzeń oraz sprzętu ppoż., / jeżeli występuje / c) sposobów i terminów zamykania i zabezpieczenia terenu oraz budynków, d) sposobu powiadamiania wyspecjalizowanych służb miejskich o zaistniałych wypadkach nadzwyczajnych (włamanie, pożar, zalanie) oraz umiejętności zwalczania skutków tych zdarzeń, e) sposobów kontaktowania się z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego oraz przedstawicielem Wykonawcy, 4. Znajomość zasad oraz umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5. W czasie pełnienia służby należy: bardzo dokładne skontrolować stan zabezpieczenia obiektu, przede wszystkim zamki, kłódki, plomby, kraty, elementy ogrodzenia, oświetlenia terenu, itp., 6. Pracownicy ochrony mają obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące dozorowanej nieruchomości oraz inne informacje związane z działalnością Zamawiającego. 7. W czasie pełnienia służby pracownika Wykonawcy powinna cechować właściwa postawa moralna, wszechstronna znajomość obowiązujących zarządzeń i instrukcji oraz przestrzeganie dyscypliny zawodowej i poczucie odpowiedzialności za właściwe wykonywanie powierzonych obowiązków. 8. W czasie służby zabrania się: - spożywać napoje alkoholowe, pełnić służbę w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, uprawiać gry hazardowe i zachowywać się rażąco w stosunku do obowiązujących zasad regulaminowych, - zezwalać na przebywanie w budynkach Zamawiającego, jak i na terenie strzeżonego obiektu osobom postronnym i bez uprawnień,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach