Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia dla 6 członków służby informacyjnej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Szpitalna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7550743 , fax. 95 7550744
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
    ul. Szpitalna 9 9
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 95 7550743, fax. 95 7550744
    REGON: 21102449000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprsulecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia dla 6 członków służby informacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia dla 6 członków służby informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne. Załącznik nr 3 (Dz.U. 2010.52.308) Tematyka szkolenia dla członków służb informacyjnych Temat I. Zasady wykonywania zadań członka służby informacyjnej - czas realizacji 4 godziny Zagadnienia: 1.Zasady organizacji i działania służby informacyjnej podczas imprezy masowej. 2.Uprawnienia członków służby informacyjnej. 3.Obowiązki członków służby informacyjnej. 4.Odpowiedzialność cywilna i karna członka służby informacyjnej. 5.Współpraca z Policją oraz innymi służbami w trakcie działań służących zapewnieniu porządku podczas imprezy masowej. 6.Rodzaje imprez masowych w świetle przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych. Temat II. Zagadnienia prawne - czas realizacji 2 godziny Zagadnienia: 1.Definicja przestępstwa i wykroczenia. 2.Ogólna charakterystyka okoliczności wyłączających odpowiedzialność karną. 3.Instytucja obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności. 4.Przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu, wolności, wiarygodności dokumentów i mieniu. 5.Przestępstwa przeciwko czci i nietykalności cielesnej. 6.Wykroczenia przeciwko mieniu i porządkowi publicznemu. 7.Przepisy karne w ustawie z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych. 8.Rozpoznawanie symboli zabronionych, które w szczególności nawołują do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość. 9.Ogólne zasady zabezpieczania materiału dowodowego na potrzeby postępowania procesowego. Temat III. Zapewnienie porządku publicznego podczas imprezy masowej - czas realizacji 6 godzin Zagadnienia: 1.Cel zabezpieczenia imprezy masowej i rodzaje zagrożeń. 2.Zadania i obowiązki członka służby informacyjnej w związku z: a)kontrolą osób uczestniczących w imprezie masowej, b)kontrolą przestrzegania regulaminu imprezy masowej i regulaminu obiektu (terenu), c)kontrolą przestrzegania przepisów przeciwpożarowych na terenie, na którym odbywa się impreza masowa, d)ujęciem sprawcy przestępstwa lub wykroczenia, e)legitymowaniem, przeglądaniem zawartości bagażu lub odzieży osób uczestniczących w imprezie masowej, f)dokumentowaniem podejmowanych czynności. 3.Reakcja na potrzeby osób uczestniczących w imprezie masowej. 4.Opieka nad niepełnosprawnym uczestnikiem imprezy masowej. 5.Elementy wyposażenia służb informacyjnych. 6.Elementy wyposażenia obiektu w zakresie bezpieczeństwa. 7.Ochrona przeciwpożarowa imprez masowych: a)postępowanie w przypadku powstania pożaru lub innego zagrożenia, b)rodzaje pożarów, c)rodzaje sprzętu gaśniczego, d)rodzaje urządzeń służących ochronie przeciwpożarowej, e)systemy przeciwpożarowe w obiektach, f)zasady ewakuacji uczestników imprez masowych z obiektów (stadionów, hal sportowych i innych obiektów umożliwiających przeprowadzenie imprezy masowej). 8.Plan awaryjny i plan ewakuacji: a)znaczenie planu awaryjnego i planu ewakuacji, b)system znaków informacyjnych i ewakuacyjnych, c)zasady bezpiecznej ewakuacji, d)drogi ewakuacyjne, e)zachowanie tłumu w sytuacji kryzysowej, f)drogi dostępu, g)kontrola przepływu tłumu. Temat IV. Wybrane elementy z zakresu psychologii i socjologii - czas realizacji 2 godziny Zagadnienia: 1.Techniki komunikacyjne. 2.Psychologia tłumu. 3.Wybrane zagadnienia z teorii i praktyki zachowań agresywnych. 4.Metody reagowania na konflikty. 5.Metody obserwacji i identyfikacji. 6.Zajęcia praktyczne z zakresu zastosowania technik komunikacyjnych w sytuacjach typowych dla imprezy masowej. Temat V. Zasady udzielania pierwszej pomocy - czas realizacji 4 godziny Zagadnienia: 1.Zagadnienia ogólne. 2.Procedura postępowania w sytuacji wypadku. 3.Zasady udzielania pomocy przedmedycznej w przypadkach zranień, krwawień tętniczych i żylnych, złamań kości, oparzeń, omdleń, opatrywanie ran, unieruchamianie kończyn, wykonywanie sztucznego oddychania i pośredniego masażu serca, inne wypadki. 4.Praktyczne opatrywanie ran, unieruchamianie kończyn, wykonywanie sztucznego oddychania i pośredniego masażu serca. Temat VI. Techniki interwencyjne - czas realizacji 1 godzina Zagadnienie: Techniki przeglądania zawartości bagażu i odzieży osób uczestniczących w imprezie masowej. Realizacja tematów w ramach szkolenia stacjonarnego w łącznym wymiarze 19 godzin zajęć dydaktycznych 2.1 Wykonawca w ramach wykonania zamówienia zapewni uczestnikom poradnictwa materiały dydaktyczne i szkoleniowe oznaczone logo Europejskiego Funduszu Społecznego, Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia spotkań tj. listy obecności uczestników, rejestru wydanych zaświadczeń, dziennika z prowadzonych zajęć, karty przeprowadzonych zajęć dla każdego z uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprsulecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach