Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na parkingach i drogach na terenie Gminy Złocieniec w roku 2017 oraz świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na parkingach, drogach i chodnikach na terenie gminy Złocieniec

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78520 Złocieniec, Stary Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3
    78520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 36 72 022
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na parkingach i drogach na terenie Gminy Złocieniec w roku 2017 oraz świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na parkingach, drogach i chodnikach na terenie gminy Złocieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1 Opis: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na parkingach i drogach (jezdniach i chodnikach) na terenie Gminy Złocieniec w roku 2017 tj. : 1. ocena sytuacji pogodowej w ciągu doby i podejmowanie decyzji odnośnie konieczności odśnieżania oraz usuwania śliskości z dróg i ulic – załącznik 1-5, 2. odśnieżanie ulic i usuwanie z nich śliskości, a także błota pośniegowego, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz w celu ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, 3. bieżące uzupełnianie pojemników z piaskiem, 4. wykonywanie innych nie wymienionych czynności związanych z usuwaniem skutków zimy, 5. zebranie po sezonie zimowym pojemników na piasek i sól (koszty transportu pojemników ponosi wykonawca), 6. w terminie do 15 dni po zakończeniu sezonu - usunięcie pozostałości materiałów uszarstniających (na terenie miasta), 7. koordynowanie prac związanych z realizacją zadania, 8. ustawienie – w terminie do 15.11.2017 r.- 33 szt. pojemników na piasek i sól – pojemniki udostępnia Zamawiający (koszty transportu pojemników ponosi Wykonawca), 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu potwierdzonej przez Zamawiającego, w kartach muszą być co najmniej zapisy o godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu (droga, parking). 10. W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. 1) w przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi – Wykonawca wykonuje zadania związane z utrzymaniem czystości na parkingach, drogach i chodnikach na terenie gminy Złocieniec – zgodnie z zakresem i częstotliwością określoną w załącznikach 6-9, 2) bieżące opróżnianie koszy ulicznych wiszących na słupach i stojących na terenie miasta, z częstotliwością zapewniającą nieprzepełnienie koszy - w dni robocze, wyłożenie workami foliowymi koszy stojących oraz wiszących na deptaku (ul. Piłsudskiego), na Starym Rynku oraz przy Placu 3-go Maja, polu namiotowym nad Drawą, na parkingu przy ul. 3 PP (łącznie ok. 170 szt.). 11. wywóz zmiotek zgromadzonych w wyniku realizacji zamówienia do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim - potwierdzone KPO, 12. bieżący odbiór (załadunek, wyładunek oraz transport do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskiego) wszelkich nieczystości stałych z terenu całego miasta, gromadzone w pryzmach lub workach tj. m.in. zmiotek, zgrabek, liści, trawy zebranej przez pracowników wykonujących prace na rzecz gminy Złocieniec, z terenów wiejskich – wg wskazań zamawiającego, 13. utrzymanie czystości na przystankach autobusowych, w tym umycie wiat przystankowych (ul. Czaplinecka – 2 szt., Mirosławiecka – 1 szt., ul. Drawska - 1 szt., Połczyńska – 1 szt., os. Budów – 1 szt., Dworzec PKS – 2 szt.) – 1 raz w miesiącu +potwierdzone kartami pracy pojazdu– załącznik 10, 14. bieżące opróżnianie koszy ulicznych wiszących na słupach w miejscowościach Cieszyno, Stare Worowo, Warniłęg, Darskowo, Bobrowo, Kosobudy, Rzęśnica, Stawno, Lubieszewo, 15. ustawienie własnych pojemników na śmieci: 1) przy garażach tj. Aleja Piastów – 3 szt., 2) Wyzwolenia - 1 szt., 3) Dworcowa - 2 szt., 4) Zakole – 1 szt., 5) k. Gazowni – 1 szt. oraz 6) przy ścieżce rowerowej w Cieszynie -1 szt. 7) i odbiór nieczystości z tych pojemników, na Euroboisku, przy hali sportowej przy ul. Czaplineckiej, na stadionie miejskim, na terenie między mostami – po 1 szt i bieżący odbiór nieczystości z tych pojemników, 16. bieżące opróżnianie koszy na psie odchody (ul. Zwycięstwa/Piastów, Park Żubra, ul. Śląska, wejście do Parku Żubra (przy moście), między mostami, ul. 11 Listopada (nad Drawą) z częstotliwością zapewniającą nieprzepełnienie koszy- w dni robocze. 17. utrzymanie czystości terenów zielonych – Park Żubra, Park przy ul. Kolejowej, Park przy ul. Chopina, Park przy ul. Dworcowej tj. m.in. uprzątnięcie folii, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. 18. dbałość o estetyczny wygląd słupów ogłoszeniowych tj. zrywanie starych ogłoszeń w każdy wtorek, (przy Stacji PKP, ul. Boh. Warszawy, osiedle Czaplineckie, ul. 3-go Pułku Piechoty, ul. Czaplinecka k/Poczty, Mirosławiecka, Gronowska, Budowo, Brzozowa)- zał. nr 11, Zadanie częściowe nr 2 Opis: świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na parkingach, drogach i chodnikach na terenie gminy Złocieniec, w szczególności: 1. mechaniczne i ręczne zamiatanie chodników i jezdni o nawierzchni bitumicznej i z kostki polbruk w pasach przy krawężnikach o szerokości zamiatania 0,5 m, zamiataniem powinna być objęta cała długość jezdni. Mechaniczne zamiatanie ulic odbywać się winno za pomocą specjalistycznego sprzętu – zamiatarki. Zamiatanie będzie odbywać się przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym ulicę – załączniki 12-16, 2. utrzymanie czystości terenów zielonych tj. m.in. uprzątnięcie śmieci, papierów, butelek, puszek, liści i gałęzi, 3. usuwanie wykwitów zielonych (chwastów, traw) wyrastających w szparach jezdni i chodników, 4. bieżące opróżnianie koszy ulicznych wiszących na słupach i stojących na terenie miasta, z częstotliwością zapewniającą nieprzepełnienie koszy - w dni robocze, wyłożenie workami foliowymi koszy stojących oraz wiszących na deptaku (ul. Piłsudskiego),Starego Rynku oraz przy Placu 3-go Maja, polu namiotowym nad Drawą, na parkingu przy ul. 3 PP (łącznie ok. 170 szt. ), 5. wywóz zmiotek zgromadzonych w wyniku realizacji zamówienia do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim, potwierdzone kartami przekazania odpadu 6. bieżący odbiór (załadunek, wyładunek oraz transport do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim) wszelkich nieczystości stałych z terenu całego miasta, gromadzone w pryzmach lub workach tj. m.in. zmiotek, zgrabek, liści, trawy, nieczystości powstałych w wyniku odkrywania krawężników chodników zebrane przez pracowników wykonujących prace na rzecz gminy Złocieniec, z terenów wiejskich – wg wskazań zamawiającego, 7. dbałość o estetyczny wygląd słupów ogłoszeniowych tj. zrywanie starych ogłoszeń w każdy wtorek, malowanie słupów w kwietniu i we wrześniu (przy Stacji PKP, ul. Boh. Warszawy, osiedle Czaplineckie, ul. 3-go Pułku Piechoty, ul. Czaplinecka k/Poczty, Mirosławiecka, Gronowska, Budowo, Brzozowa),-załącznik 17, 8. utrzymanie czystości na przystankach autobusowych, w tym umycie wiat przystankowych (ul. Czaplinecka – 2 szt., Mirosławiecka – 1 szt., ul. Drawska - 1 szt., Połczyńska – 1 szt., os. Budów – 1 szt., Dworzec PKS – 2 szt.) – 1 raz w miesiącu – potwierdzone kartami pracy pojazdu załącznik 18, 9. bieżące opróżnianie koszy ulicznych wiszących na słupach w miejscowościach Cieszyno, Stare Worowo, Warniłęg, Darskowo, Bobrowo, Kosobudy, Rzęśnica, Stawno, Lubieszewo, 10. od 01 maja do 30 września – wywóz odpadów z dodatkowych pojemników na odpady stałe (ustawionych przez wykonawcę) w Lubieszewie - na plaży, w Warniłęgu (plaża), na przystani kajakowej, przy ścieżce rowerowej - przy działkach), na Wyspie Ostrów i Gęsiej Łączce w Cieszynie, 11. utrzymanie czystości miejsc postojowych dla rowerzystów (miejsca postojowe: Chlebowo (przy ścieżce rowerowej Złocieniec – Połczyn Zdrój), przy drodze do Gronowa, przy ścieżce rowerowej za Cieszynem w kierunku Chlebowa, Cieszyno (ścieżka rowerowa), Kańsko, Lubieszewo (plaża), Wąsosz (za pałacem, przy leśniczówce), Stare Worowo (wieś), Warniłęg (wieś),w szczególności: 1) utrzymanie czystości 2) wywóz nieczystości z koszy i wymiana worków na śmieci (worki zapewnia wykonawca) 3) koszenie traw w promieniu 15 m od tych miejsc, 11. ustawienie własnych pojemników na śmieci: - przy garażach tj. Aleja Piastów – 3 szt., Wyzwolenia - 1 szt., Dworcowa - 2 szt., Zakole – 1 szt., k. Gazowni – 1 szt. oraz przy ścieżce rowerowej w Cieszynie – 1 szt. na Euroboisku, przy hali sportowej przy ul. Czaplineckiej, na stadionie miejskim, na terenie między mostami – po 1 szt i bieżący odbiór nieczystości z tych pojemników, 12.sprzątanie w czasie i po imprezach masowych organizowanych przez gminę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym – obsługa ok. 6 imprez (np. dni Złocieńca, dożynki gminne, dzień dziecka, festyny), 13. mycie znaków drogowych - w ilości ok. 400 sztuk, w maju i wrześniu , 14. mycie pojemników typu DIN - raz w miesiącu (mechaniczne lub ręczne), 15. bieżące opróżnianie koszy na psie odchody (ul. Zwycięstwa/Piastów, Park Żubra, ul. Śląska, wejście do Parku Żubra (przy moście), między mostami, ul. 11 Listopada (nad Drawą) z częstotliwością zapewniającą nieprzepełnienie koszy - w dni robocze. 16. montaż koszy na odpady - w trakcie realizacji zamówienia, na wskazanie zamawiającego – szacuje się montaż ok.50 koszy dostarczonych przez zamawiającego ). 3.4 Dodatkowe wymagania zamawiającego. Wykonawca powinien uwzględnić zatrudnienie przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 3 osoby, o których mowa w art. 29 ust.4 pkt. 4 ustawy Pzp wówczas: 1. Nie jest wymagane posiadanie statusu bezrobotnego ani też orzeczenia o niepełnosprawności, zaś sytuacja danej osoby powinna wynikać z zaświadczenia lub innego dokumentu wystawionego przez właściwy ośrodek pomocy społecznej lub instytucję opieki zdrowotnej. 2. zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania zatrudnienia przez osobę o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych osób zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu; nie później niż w terminie 3 dni. 4. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolite] Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, przedstawia; zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego osoby znajdujące się w niekorzystnej sytuacji do pracodawcy, umowę o pracę w organizacji pozarządowej, która uzyskała zgodę wojewody właściwego dla siedziby tej organizacji na wykonywanie tych zadań oraz osoby uczestniczące w indywidualnym programie zatrudnienia socjalnego, (spółdzielczą umowę o pracę); 5. w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osób o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, pracowników znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę. 6. zamówienie wykonane ma być zgodnie ze wskazanymi wymogami zamawiającego związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnienie tych wymogów Wykonawca będzie obowiązany przedstawić dopiero na etapie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 - 6 500.00 zł (Słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100), Zadanie częściowe nr 2 - 6 500.00 zł (Słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100), 2)Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert. 4)Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bank PKO S.A. BP Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w terminie do składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec w sekretariacie pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej wadium. Kopię dołączyć do oferty. 6)W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. b)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8)Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9)W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach