Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucją na poszczególne oddziały szpitalne

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 046 8375991
  • Data zamieszczenia: 2010-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 046 8375991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych oraz ich dystrybucją na poszczególne oddziały szpitalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie całodziennych posiłków z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia dotyczącymi norm zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Dystrybucja na poszczególne oddziały szpitalne - do kuchenek oddziałowych, wózkami do przewożenia posiłków Wykonawcy. Posiłki dla pacjentów przebywających na oddziałach szpitalnych przygotowuje Kuchnia główna w/m. Posiłki dla ok. 45 pacjentów przebywających na oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie, odległego 24 km od głównej siedziby szpitala powinny być dowożone z kuchni głównej z zachowaniem przepisów sanitarnych. Posiłki przygotowywane są wg następującego harmonogramu; I śniadanie II Śniadanie (dla o/dziecięcego + dieta cukrzycowa) Obiad Podwieczorek (dla o/ dziecięcego + dieta cukrzycowa) Kolacja I śniadanie wydawane jest o godz. 8:00, II Śniadanie o godz. 9:30, Obiad o godz. 12:00, Podwieczorek o godz. 14:30, Kolacja o godz. 16:30. Posiłki na oddziały szpitalne w/m powinny być dostarczane w odpowiednich pojemnikach, posiłki do OFiR w Stanisławowie powinny być przewożone w termosach. Pojemniki i termosy muszą być zatwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną a posiłki wydawane w pomieszczeniu specjalnie do tego wyznaczonym. Samochód do przewozu posiłków musi posiadać Decyzję SSE zezwalającą na przewóz żywności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1.Przygotowywania posiłków z artykułów przez siebie zakupionych z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych. 2.Przestrzegania realizacji zaleceń Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej oraz Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności. 3.Zatrudnienia dietetyka. 4.Dostarczania posiłków do kuchenek oddziałowych.. 5.Zakupu zastawy stołowej obiadowej dla pacjentów (średnio 147 pacjentów dziennie) 6.Świadczenia usług, na wysokim poziomie. 7.Utrzymania płynności wydawania posiłków. 8.Realizacja bieżących zaleceń SSE i oraz prowadzenia bieżących remontów. 9.Bieżące naprawy sprzętu stanowiącego wyposażenie kuchni niezbędnego do sporządzania posiłków. 10.Odbieranie odpadów pokonsumpcyjnych. 11.Termin płatności za usługę wynosi 30 dni. 12.Czynsz płatny będzie z góry do dnia 15 każdego miesiąca. 13.Po zakończeniu realizacji umowy pozostawienia poniesionych nakładów na pomieszczenia bez zapłaty ich równowartości. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia 7 pracowników, w trybie art. 231KP przy zapewnieniu wszelkich praw i uprawnień im przysługującym. Pracownicy zatrudnieni są w firmie, która obecnie świadczy usługi na rzecz ZOZ i przejęła pracowników w myśl art. 231KP. Miesięczne koszty osobowe przejmowanych pracowników wynoszą 13.288,56 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt osiem złotych 56/100). Na wynagrodzenie brutto pracowników składa się tylko uposażenie zasadnicze bez dodatków i kształtuje się jak niżej. Lp.Wymiar etatu Czas trwania umowy o pracę Stawka zaszeregowania (wynagrodzenie miesięczne brutto) ZUS pracodawcy Koszt wynagrodzenia Liczba dni urlopu na dzień 22.04.2010r. 1 2 3 4 5 1 1/1 Czas nieokreślony 1 400,00 253,54 1.653,54 19,5 2 1/1 Czas nieokreślony 1 400,00 253,54 1.653,54 26 3 1/1 Czas nieokreślony 1 600,00 289,76 1.889,76 26 4 1/1 Czas nieokreślony 1 317,00 238,51 1.555,51 24,75 5 1/1 Czas nieokreślony 2 900,00 525,19 3.425,19 26 6 1/1 czas określony do dnia 21.06.2011r. 1.317,00 238,51 1.555,51 18,5 7 1/1 czas określony do dnia 21.06.2011r. 1.317,00 238,51 1.555,51 24,75 13.288,56 Żadna z zatrudnionych osób nie przebywa na urlopie macierzyńskim, wychowawczym, bezpłatnym, świadczeniu rehabilitacyjnym. W trakcie trwania kontraktu żaden z pracowników nie nabędzie uprawnień do odpraw emerytalnych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dzierżawienia pomieszczeń Szpitala na prowadzenie powyższej usługi. Zamawiający oddaje w dzierżawę pomieszczenia, w tym: kuchnia centralna z magazynami oraz stołówką o łącznej powierzchni 257,16 m2 oraz pomieszczenia kuchni i stołówki w Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie k/Bielaw o łącznej powierzchni 94,40 m2, wraz z urządzeniami stanowiącymi wyposażenie kuchni, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego zawierającego specyfikację przekazanego sprzętu. Brak zaleceń organów kontroli dotyczących pomieszczeń kuchni. Wykaz pomieszczeń i sprzętu stanowiących przedmiot dzierżawy i najmu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający ustala, iż kwota dzierżawy wynosi 1.580,00 zł netto miesięcznie + należny podatek VAT 22% , co daje kwotę 1.927,60 zł brutto. Zamawiający dostarczy wykonawcy energię elektryczną, parę technologiczną, C.W. i C.O. Opłaty za powyższe będą naliczane wykonawcy wg szacunkowych kosztów zamawiającego tj. : - co, cw, para technologiczna- 5.090,00 zł netto + 22% podatek VAT = 6.209,80 zł brutto - zw, ścieki, wywóz nieczystości - 520,00 zł netto + 7% podatek VAT = 556,40 zł brutto - energia elektryczna - 1.650,00 zł netto + 22% podatek VAT = 2.013,00 zł brutto + opłata za telefon wg. faktycznego zużycia. Informacja szczegółowa Ilość łóżek: 223 w tym: Oddział Chorób Wewnętrznych - 54 łóżka Oddział Chirurgiczny - 40 łóżka Oddział Położniczo- Ginekologiczny - 36 łóżek Oddział Pediatryczny - 21 łóżek Oddział Fizjoterapii i Rehabilitacji - 50 łóżek Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - 5 łóżek Oddział Neonatologiczny -17 łóżek Szacunkowa ilość posiłków do przygotowania i wydania w okresie 12 miesięcy : - śniadania - 54.675 porcji - obiady - 53.944 porcji - kolacje - 53.656 porcji Uśredniona ilość diet w ciągu jednego dnia wynosi 147, w tym: - dieta normalna - 45 szt - dieta lekkostrawna - 67 szt - dieta cukrzycowa -12 szt. - dieta wątrobowa - 5 szt. - dieta przetarta - 6 szt. - dieta zmiksowana - 10 szt. -dieta wysokobiałkowa - 2 szt. Dnia 19.05.2010r. w godz. 9-13 Zamawiający udostępni Państwu pomieszczenia kuchni w celu przeprowadzenia wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 10.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach