Gmina Wartkowice ogłasza przetarg
- Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 785 105 , fax. 436 785 170
- Data zamieszczenia: 2019-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
Stary Gostków 3D
99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
tel. 436 785 105, fax. 436 785 170
REGON: 73093436400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ODBIOREM ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM ODPADÓW KOMUNALNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY WARTKOWICE ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości z terenu Zamawiającego. 2. Usługa odbierania odpadów komunalnych obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe położone na terenie Zamawiającego, nieruchomości niezamieszkałe wykorzystywane na cele rekreacyjnowypoczynkowe oraz odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów (dalej: PSZOK) i z wyznaczonych miejsc zbiorowej zbiórki określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbieranie oraz zagospodarowanie przez Wykonawcę z terenu Zamawiającego każdej ilości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie: 20 03 01; 2) odbieranie oraz zagospodarowanie przez Wykonawcę z terenu Zamawiającego każdej ilości odpadów komunalnych selektywnie zbieranych, do których zalicza się: papier, metal, tworzywo sztuczne, opakowania wielomateriałowe, szkło, bioodpady stanowiące odpady komunalne, o kodach: 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01 oraz odbieranie oraz zagospodarowanie przez Wykonawcę każdej ilości odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z aptek, szkół, mobilnych punków zbiórki, do których zalicza się: leki, baterie, szkło, o kodach: 20 01 32, 20 01 34, 15 01 07; 3) odbieranie oraz zagospodarowanie przez Wykonawcę z terenu Zamawiającego każdej ilości odpadów komunalnych selektywnie zbieranych nie wymienionych w ppkt. 2) niniejszego punktu, do których zalicza się: meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach: 16 01 03, 20 01 35, 20 01 36 , 20 03 07; 4) odbieranie oraz zagospodarowanie przez Wykonawcę z PSZOK każdej ilości odpadów komunalnych selektywnie zbieranych, do których zalicza się: papier, metal, tworzywo sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, bioodpady stanowiące odpady komunalne, o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 3 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, 20 01 99, 20 03 99 odpady niebezpieczne – 20 01 21, 20 01 28, 20 01 23, przeterminowane leki - 20 01 32, chemikalia - 20 01 80, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenie monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igieł i strzykawek – 20 01 99, zużytych baterii i akumulatory - 20 01 34 , zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodach: 20 01 35, 20 01 36 , odpady wielkogabarytowe – 20 03 07, zużyte opony 16 01 03, odpady budowlane (drobne prace remontowe nie wymagające ich zgłoszenia) – 17 01 07, 17 09 04 oraz tekstylia i odzież – 20 01 10, 20 01 11; 5) wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości wskazanych w pkt. 4) w zestaw pojemników i worków służących do zbierania odpadów komunalnych oraz ich odbiór po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia; 6) opracowanie i dostarczenie przez Wykonawcę harmonogramu odbioru odpadów komunalnych; 7) prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji i dokumentacji związanej z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych. 8) posiadanie w okresie realizacji umowy ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000000 zł (słownie: jeden milion złotych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250 w opisie przelewu wpisując: "wadium – ZP.271.17.2019” 4. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) nazwę zadania, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą - począwszy od dnia składania oferty, aż do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu, to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz wykaże że: a) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności regulowanej w zakresie odbierania z terenu gminy Wartkowice odpadów komunalnych, których rodzaj został określony w SIWZ, zgodnie z przepisem art. 9b ust. 1 i art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. po z. 2010 z późn. zm.), b) posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy o odpadach, w zakresie transportu odpadów (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b tej ustawy), zgodnie z wymogiem określonym w przepisie art. 50 ust. 3 ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dodatkowe dokumenty, jakie Wykonawca dołącza do oferty: 1) Formularz ofertowy – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Dokumenty potwierdzające, że osoba/osoby składające ofertę są uprawnione do składania oferty w imieniu Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) – m.in.: CeiDG/KRS/oryginał pełnomocnictwa), 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego w oryginale. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPEC. PSYCH. ZOZ W ŁODZI.
Dodano: 2023-07-05 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI SPEC. PSYCH. ZOZ W ŁODZI
Dodano: 2022-09-02 - Usługa przesortowania odpadów Z/I Bełchatów/2020-zamówienie z wolnej reki II
Dodano: 2021-09-21 - Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych, bioodpadów oraz opon
Dodano: 2021-03-04 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2021-01-28 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Osjaków
Dodano: 2021-01-13 - Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych, bioodpadów oraz opon
Dodano: 2020-12-28 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkalych z terenu gminy Osjaków
Dodano: 2020-11-09 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2020-04-22 - Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych oraz opon
Dodano: 2020-04-21