Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Rawa Mazowiecka

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 144 201 , fax. 468 142 628
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 468 144 201, fax. 468 142 628
    REGON: 52648100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych pochodzących z terenu Miasta Rawa Mazowiecka. Poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysk/ recykling odpadów. IV.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie: 2. Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych 3. Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: - papier, opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 -szkło, opakowania ze szkła o kodzie 20 01 02, 15 01 07 - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 20 01 39, 15 01 02 - metale, opakowania z metalu o kodzie 20 01 40, 15 01 04 - bioodpady o kodzie 20 02 01 - odpady opakowaniowe wielomateriałowe o kodzie 15 01 05, 15 01 06 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23* - odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 - zużyte opony o kodzie 16 01 03 - odpady budowlane i rozbiórkowe o kodzie 17 01 07, 17 09 04 3. Dane dotyczące ilości poszczególnych rodzajów odpadów przeznaczonych do zagospodarowania pochodzących z terenu Miasta Rawa Mazowiecka – na podstawie danych za 2018 r. oraz 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2..Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; przed upływem terminu składania ofert. b)..poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d)..gwarancjach ubezpieczeniowych; e)..poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej Oddział nr 1 w Rawie Mazowieckiej nr rachunku 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: Wadium - przetarg na „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Rawa Mazowiecka” 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp 7..Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści bezwarunkowe i nieodwołalne, zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8.Wadium wniesione w gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć tą samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie może być utrudnione, dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że to wynika z przepisów prawa. 9.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów tj. pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów, tj. składowanie, przetwarzanie w instalacji wydane przez właściwy organ zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) b) posiada aktualną informację o statusie instalacji do przetwarzania odpadów jako instalacji komunalnej przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałości z przetwarzania tych odpadów zapewniająca: - mechaniczno-biologiczne przetwarzanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub części do odzysku - składowanie odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (art. 35 ust. 6 ustawy o odpadach) c) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujący odpadami ( BDO)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale VII niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach