Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na ternie gminy Kluki w roku 2010.

Gmina Kluki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-415 Kluki, Kluki 88
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6315002 , fax. 044 6315025
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluki
    Kluki 88 88
    97-415 Kluki, woj. łódzkie
    tel. 044 6315002, fax. 044 6315025
    REGON: 59064804300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na ternie gminy Kluki w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostępnych na terenie Gminy Kluki. 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z rozbiórki i demontażu obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych. 3. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych i wielkogabarytowych znajdującego się na działce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrębie Kluki. 4. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstających w indywidualnych gospodarstwach domowych polegająca na przejeździe wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Kluki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie; 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu oceny spełnienia warunków: Prowadzą działalność gospodarczą i są zarejestrowani we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe. 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie Opis sposobu spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem, wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac określonych w zamówieniu. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o dokumentach potwierdzających spełnienie warunków (załączniki do oferty): ad. 1.1. a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ c)zezwolenie w oparciu o ustawę z 13 września 1996 roku ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z późniejszymi zmianami ) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na zbiórkę i transport odpadów d) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, m.in. odpadów ADR oraz zawierających azbest - kod 170610, 170605, wydanego w oparciu o przepisy ustawy o odpadach , ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami) e) dokument rejestracyjny firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ad. 1.2. a) wykaz wykonanych usług (min. 2) zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia wg układu: przedmiot zamówienia całkowita wartość zamówienia termin rozpoczęcia i zakończenia zadania nazwa zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ad. 1.3. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej informacja z banku o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugkluki.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach