Przetargi.pl
Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8747485 , fax. 046 8746294
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 046 8747485, fax. 046 8746294
    REGON: 75014821300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dmosin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. wyłapanie, w czasie 10 godzin od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu Gminy Dmosin wraz z jego transportem do hotelu/schroniska i umieszczeniu w schronisku/hotelu 2. prowadzenie ewidencji i znakowanie wyłapanych zwierząt w sposób przyjęty przez Zleceniobiorcę, 3. po odłapaniu zwierzęcia i umieszczeniu w hotelu/schronisku przesyłanie w wersji papierowej lub drogą elektroniczną dwóch fotografii przedstawiających całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała) lub wskazanie strony internetowej na której umieszczone są fotografie zwierząt wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności gatunek, rasę, wiek płeć, maść oraz wielkość i oznakowanie, 4. szukanie chętnych i oddawanie zwierząt do adopcji, 5. bezzwłoczne informowanie Zleceniodawcy o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego uśmierceniu, 6. sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, 7. sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na: - 14- dniowej kwarantannie, - kontroli stanu zdrowia - zwalczaniu pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, - szczepieniu psów i kotów przeciwko wściekliźnie, - profilaktyce i leczeniu, - uśmierceniu zwierzęcia w celu skrócenia jego cierpień w przypadku choroby. Konieczność uśmiercenia zwierzęcia winna być potwierdzona przez lekarza weterynarii. 8. powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu wykonywania zlecenia, po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zawamiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie; tj. posiadają specjalistyczne środki do wyłapywania zwierząt, pojazdy do transportu zwierząt oraz przedstawią możliwości przetrzymywania bezdomnych zwierząt - opis miejsca, w którym zwierzęta będą przetrzymywane; 3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 1.2. koncesji, zezwolenia lub licencji - załączyć należy decyzję Powiatowego lekarza weterynarii o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego wydawanego przez Powiatowego lekarza weterynarii zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. 1.3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według załącznika nr 3 do SIWZ); 1.4. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (według załącznika nr 3a); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik 2a) 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dmosin.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach