Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach sieci telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego, nr sprawy: ZP/N/2/15

Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dekerta 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173 , fax. 95 7331222, 7331173
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
    ul. Dekerta 1 1
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7331222, 7331173, fax. 95 7331222, 7331173
    REGON: 21122838100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach sieci telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego, nr sprawy: ZP/N/2/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą systemu telekomunikacyjnego przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy 2. Szczegółowy zakres ilościowy tj. rodzaj połączeń i ich szacunkową ilość na okres 36 miesięcy zawarto w dodatku nr 2 siwz (załącznik nr 1 do oferty- załącznik cenowy), który stanowi integralną część siwz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu dzierżawy w zakresie parametrów technicznych przedstawiono w dodatku nr 3 do siwz (załącznik nr 2 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione w dodatku nr 3 do siwz wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty. 4. W zakresie wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usług, 2) zapewnienia bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami przedmiotowego systemu telekomunikacyjnego (tzw. połączenia w Interkomie), 3) zapewnienia możliwości skróconego wybierania przy realizowaniu połączeń w Interkomie (max. 3 cyfry), 4) zapewnienia możliwości realizacji połączeń ze wszystkimi numerami krajowego planu numeracyjnego, również z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów, 5) zapewnienia dla wszystkich numerów o podwyższonej płatności, bezpłatnych blokad połączeń wychodzących przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego, 6) zapewnienia dla wszystkich połączeń wychodzących realizowanych w sieciach krajowych na numery AB SPQMCDU oraz telefonii mobilnej, stałej stawki za jedną minutę połączenia głosowego dla danej frakcji ruchu, niezależnej od pory dnia lub tygodnia, 7) zapewnienia dla wszystkich połączeń wychodzących realizowanych w sieciach krajowych na numery AB SPQMCDU, jednosekundowej taryfikacji połączeń głosowych, bez opłaty za inicjację połączenia, 8) świadczenia usług telekomunikacyjnych po kablach optotelekomunikacyjnych lub miedzianych, zsieciowanie central po kablach optotelekomunikacyjnych, 9) ciągłego świadczenia usług telekomunikacyjnych z ewentualną przerwą na przeniesienie numeracji telefonicznej do nowego operatora w terminie 21 dni nie dłużej jednak niż to wynika z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 roku (Dz. U. nr 249, poz. 1670) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych, 10) zachowania istniejącej u Zamawiającego numeracji telefonicznej, 11) zapewnienia, aby połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci telefonii komórkowych, posiadały maksymalnie dwie grupy cenowe: a) pierwszą obejmującą PTK Centertel Sp. z o.o., Polkomtel SA oraz T-Mobile Polska SA, b) drugą obejmującą wszystkich pozostałych operatorów, 12) zapewnienia, aby krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonów stacjonarnych posiadały jednakową cenę, 13) zapewnienia możliwości realizacji w okresie obowiązywania umowy bezpłatnych połączeń z telefonów stacjonarnych Zamawiającego na służbowe telefony komórkowe (łącznie do 70 numerów), których numery zostaną podane Wykonawcy po podpisaniu umowy, 14) zapewnienia comiesięcznych bilingów oraz zestawień sum ilości i kosztów wykonywanych połączeń według rodzaju świadczonych usług (połączeń) w wersji elektronicznej, 15) zapewnienia bezpłatnych połączeń na numery alarmowe. 5. Przedmiot dzierżawy: Wykonawca zobowiązany będzie na czas trwania umowy wydzierżawić Zamawiającemu System Telekomunikacyjny obsługujący dwie lokalizacje- zgodnie z zapisami w dodatku nr 3 do siwz (parametry techniczne) oraz projektu umowy (dodatek nr 9 do siwz), które stanowią integralną część siwz. Przez System Telekomunikacyjny Zamawiający rozumie dzierżawę dwóch serwerów telekomunikacyjnych dla dwóch lokalizacji, tworzący jednolity system telekomunikacyjny. 6. Zamawiający na podstawie art. 34 ust.5 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. 1) Umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych zostanie zawarta do wysokości kwoty ustalonej na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje minimum 85 % ogólnej kwoty brutto umowy. Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej kwoty umowy. 2) Podana w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty) ilość 750 numerów telefonicznych -jest ilością maksymalną, w której została uwzględniona dodatkowa ilość numerów telefonicznych dla planowanej rozbudowy lokalizacji Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że comiesięcznie wykorzysta nie mniej niż 85% wskazanej ilości. 3) Wykonawca w trakcie trwania umowy, zobowiązany będzie wystawiać co miesiąc fakturę VAT, w której wartość abonamentu będzie uwzględniać tylko rzeczywiście przez Zamawiającego wykorzystywaną ilość numerów telefonicznych. 4) Prawo opcji, o którym mowa jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, skutkującego niewykorzystaniem kwot wynikających z umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach