Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2014-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Zjednoczenia 110 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia:Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu. Przedmiotem zamówienia jest: 1)świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych oraz usługi faksowe na potrzeby Zamawiającego. Wszystkie rodzaje usług muszą być możliwe do świadczenia na każdym łączu (transmisja faksowa powinna być możliwa do wykonania zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym). Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci stacjonarnej na rzecz Zakładu w ramach umowy dotyczy obsługi połączeń: a)lokalnych, b)międzystrefowych, c)sieci komórkowej Do oferty należy dołączyć cennik według którego będą rozliczane pozostałe usługi nie objęte postanowieniami umowy. Zestawienie wymaganych łączy oraz numeracji zawiera tabela części III siwz. Obecnie operatorem telekomunikacyjnym jest Orange. Usługa świadczona jest w oparciu o łącza ISDN oraz PSTN włączone do central telefonicznych. Wykaz dotychczas posiadanych łączy oraz numeracje zawiera tabela części III siwz. Wszystkie linie cyfrowe ISDN włączone będą do central telefonicznych Zamawiającego. 2)dostęp do Internetu - zestawienie i utrzymanie łączy internetowych w sieci stacjonarnej dla potrzeb Zakładu drogą kablową. I.Usługi telefonii stacjonarnej 1. Rozkład ruchu telekomunikacyjnego Średniomiesięczny rozkład ruchu dla wszystkich jednostek i lokalizacji łącznie jest następujący: - połączenia pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego : 4435 minut - połączenia lokalne : 10878 minut - połączenia międzystrefowe : 696 minut - połączenia do sieci telefonii komórkowej : 3559 minut Podany czas trwania połączeń jest średnią miesięczną wyliczoną na podstawie rzeczywistego ruchu telefonicznego i służy jedynie do zilustrowania jego wielkości ruchu. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i w takim przypadku nie będzie to miało wpływu na koszt połączeń. Wykonawca przy ustalaniu ceny musi mieć na uwadze fakt, że natężenie ruchu telefonicznego może ulegać zmianom w zależności od potrzeb i zmian w wyposażeniu technicznym oraz organizacyjnym, czego nie da się przewidzieć na chwilę opracowania SIWZ. Tym samym nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia ruchu telefonicznego. 2. Usługi powinny obejmować: 1)Sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych na wszystkich łączach bez naliczania jakichkolwiek opłat dodatkowych za połączenia z wyjątkiem opłat za czas połączenia. Nie dopuszcza się żadnych opłat za inicjalizację połączenia 2)Prezentacje numerów, 3)Automatyczny wybór prefiksu operatora, 4)Bezpłatne billingi na życzenie zamawiającego w formie elektronicznej które można odczytać w programie EXCEL lub w wersji papierowej zgodnie z wyborem zamawiającego. Biling może wykazywać wszystkie realizowane połączenia jako połączenia z numerów głównych dla łączy ISDN PRA (30B+D) lub ISDN BRA (2B+D). 5)Zachowanie istniejących wiązek PBX w poszczególnych lokalizacjach i istniejącej numeracji telefonicznej realizowanej na wszystkich łączach cyfrowych i analogowych, według zestawienia w tabeli części III siwz. 6)Usługę bezpłatnej poczty głosowej. 7)Bezpłatne zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem. 8)Zapewnienie ciągłego 24 godzinnego dostępu do serwisu dostępnego przez 365 dni w roku 9)Zapewnienie połączenia pomiędzy wszystkimi numerami jednostek Zamawiającego których dotyczy postępowanie bez dodatkowych opłat. 10)Okres rozliczeniowy równy jednemu miesiącowi kalendarzowemu liczonemu od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dopuszcza, aby abonamenty za usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej i usługi dostępu do Internetu opłacane były z góry, a opłaty za wykonane w danym okresie rozliczeniowym połączenia telefoniczne opłacane z dołu. II.Usługi dostępu do Internetu Przedmiotem zamówienia Usługi dostępu do Internetu jest zestawienie i utrzymanie łączy internetowych w sieci stacjonarnej dla potrzeb Zamawiającego drogą kablową. 1.Usługi powinny obejmować : 1)Zestawienie, uruchomienie i udostępnianie przez całą dobę łącza internetowego do placówki Zamawiającego wraz z urządzeniami niezbędnymi do świadczenia usługi. 2)Zapewnienie i utrzymanie łącza internetowego 3)Przeprowadzenie testów wydajnościowych łącza i dostarczenie ich wyników do Zamawiającego. 4)Zapewnienie przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu 24/7 drogą kablową stałego dostępu do Internetu o parametrach 10/1 Mbit/s i 8 stałych adresów IP. 5)Zapewnienie ciągłego 24 godzinnego dostępu do serwisu dostępnego przez 365 dni w roku 6)Okres rozliczeniowy równy jest jednemu miesiącowi kalendarzowemu liczonemu od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. III.Pozostałe wymagania 1)Przy podłączaniu linii należy zachować ciągłości świadczenia usług. Wszelkie przerwy mogą wynikać jedynie z procedur wynikających z właściwych przepisów i muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania, przez osoby upoważnione przez Zmawiającego, reklamacji, zmian lokalizacji stacji, potrzeb instalacji nowych stacji w ramach możliwości technicznych Wykonawcy abonenckich drogą elektroniczną (e-mail), telefoniczną lub pisemnie. 3)Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie numeracji i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy u dotychczasowego operatora zgodnie z istniejącymi przepisami oraz na koszt Wykonawcy. 4)Wykonawca wyznaczy minimum jedną dedykowaną osobę odpowiedzialną za prawidłowe wykonywanie postanowień niniejszej umowy i do kontaktów bezpośrednich 5)Wyklucza się realizowanie połączeń w technologii GSM. 6)Możliwość aktywowania nowych łączy w trakcie trwania zawartej umowy w ilości określonej przez zamawiającego na takich samych warunkach jak dotychczasowe objęte przetargiem w ramach możliwości technicznych Wykonawcy. Wykonawca będzie mógł pobrać jednorazową opłatę instalacyjną za nowe łącza w kwocie nie wyższej niż wynikająca ze standardowego cennika z uwzględnieniem zniżek, które Zamawiający mógłby otrzymać zamawiając łącze w ramach aktualnie obowiązujących promocji. 7)Możliwość przenoszenia numerów pomiędzy wiązkami DDI 8)Wszystkie czynności związane ze sprawdzeniem możliwości dostępu do obiektów oraz technicznej realizacji usług leży po stronie Wykonawcy 9)Umowy obowiązujące na czas nieoznaczony zostaną wypowiedziane przez Wykonawcę na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego po wyborze oferty najkorzystniejszej, oraz po upływie terminu na możliwość wniesienia środków ochrony prawnej. Okres wypowiedzenia określony w zawartych na czas nieoznaczony umowach wynosi 30 dni. Umowy obowiązujące na czas oznaczony zostaną wypowiedziane przez Wykonawcę z zachowaniem obowiązujących terminów i zostaną przeniesione z chwilą ich wygaśnięcia. 10)Jeżeli nowa umowa zostanie zawarta z dotychczasowym operatorem musi zostać nadany nowy numer klienta na którym wykonywane będą usługi objęte niniejszym postępowaniem. 11)Termin świadczenia wszystkich usług kończyć się będzie z końcem niniejszej umowy. 12)Pojęcie łącze/styk PRA (30B+D), BRA (2B+D) lub PSTN oznacza, że zakończenie sieci musi spełniać standardy oraz obsługiwać protokoły dla tego rodzaju zakończeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach