Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dzierżawa cyfrowego systemu łączności telefonicznej z programem do administrowania centralą oraz taryfikacji, obsługującej budynki Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. w lokalizacjach (podana ilość abonentów jest maksymalną, która może zaistnieć w danej lokalizacji): a) ul.Sikorskiego 3-4: 251 abonentów, b) ul.Teatralna 26: 16 abonentów, c) ul.Kazimierza Wielkiego 1: 10 abonentów, d) ul.Okólna 2: 30 abonentów, e) ul.Jagiellończyka 10: 15 abonentów, f) ul.Orląt Lwowskich 1: 8 abonentów, g) ul.Kombatantów 34: 130 abonentów, h) ul.Przemysłowa 53: 40 abonentów. 2. Uruchomienie centrali nadrzędnej w budynku przy ul. Sikorskiego 3-4 i central podrzędnych w pozostałych lokalizacjach Urzędu Miasta oraz aparatów, 3. Konserwacja i serwis urządzeń, w szczególności central, 4. Zapewnienie 24 aparatów o funkcji sekretarskiej w tym 1 z modułami rozszerzającymi o min. 56 przycisków dla stanowiska punkt informacyjny, 5. Przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi oraz zarządzania usługami central, 6. Podłączenie do centrali operatora, 7. Usługi telekomunikacyjne (telefoniczne i faksowe). 8. Wykonawca wyznaczy Opiekuna Klienta odpowiedzialnego za wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości mogących wystąpić podczas realizacji umowy. 9. W ramach obsługi technicznej Wykonawca zapewni utrzymanie funkcjonowania systemu oraz pomocy technicznej 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 10. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy (planowany od 1 kwietnia 2014r.). Opis techniczny centrali telefonicznej: 1. dostarczone centrale i wszystkie elementy systemu powinny być fabrycznie nowe, 2. wszystkie urządzenia muszą posiadać świadectwa homologacji i oznaczenia CE, 3. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i oprogramowania centrali w języku polskim, w formie drukowanej oraz elektronicznej, najpóźniej do dnia przekazania systemu do użytkowania, 4. lokalizacja Gorzów Wlkp., 5. pojemność centrali nadrzędnej co najmniej 60 szczelin z możliwością rozbudowy do 120 szczelin, 6. możliwość podłączenia 24 aparatów sekretarskich i 476 aparatów analogowych, 7. program taryfikacji z możliwością wystawiania faktur VAT z podziałem na grupy abonenckie i poszczególne numery z naliczaniem sekundowym oraz wydruku bilingów połączeń przychodzących i wychodzących z podziałem na grupy, przedziały czasowe, wybrane numery, a także z możliwością archiwizacji za okres co najmniej 2 lat, 8. możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko - dyrektorskich, 9. tworzenie grup abonenckich, 10. identyfikacja rozmówcy, 11. rejestracja połączeń nieodebranych, 12. zawieszanie rozmów, 13. przejmowanie rozmów, 14. połączenia konferencyjne, 15. blokowanie aparatu hasłem, 16. ograniczanie połączeń zewnętrznych (restrykcje), 17. ponowne wybieranie numeru zewnętrznego, 18. tranzyt połączeń z łącza miejskiego na inne łącze miejskie, 19. przekazywanie natychmiastowe połączeń, 20. przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi, 21. możliwość przenoszenia numerów telefonicznych pomiędzy lokalizacjami, 22. rezerwacja połączenia, 23. interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących (IVR), 24. System nagrywania rozmów dla co najmniej 10 użytkowników, obsługiwany z poziomu centrali. a) nagrywanie rozmów: - ustawienie na stałe nagrywania rozmów na dowolnym numerze, b) odsłuchiwanie rozmów nagranych: - przez uprawnionego użytkownika aparatu abonenta, - przez administratora systemu dla wszystkich linii, c) archiwizacja rozmów poza centralą, z możliwością odsłuchiwania nagranych rozmów jak w ppkt. b) 25. brama GSM (karta z czterema bramkami GSM), 26. automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia, 27. tworzenie grup pick -up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie, 28. elektroniczna książka telefoniczna z podziałem na grupy abonentów, 29. statystyka ruchu telekomunikacyjnego dostępna na centrali, 30. zasilanie awaryjne na minimum 8 godzin pracy systemu przy zaniku napięcia sieci, 31. ruch półautomatyczny (z uwzględnieniem podziału na grupy abonenckie) - połączenia realizuje telefonista lub automatycznie dla abonenta znającego numer wewnętrzny, 32. system musi umożliwiać na bieżąco podgląd przez obsługę techniczną: a) wszystkich łączy, kanałów, użytkowników, b) stanu pracy - (stan zajętości np. zajętość kanałów traktów PRA, szczelin lub innych łączy, liczba rozmów przychodzących, wychodzących), c) status użytkownika. 33. usługi wymienione w pkt. 32 winny być dostępne co najmniej z poziomu oprogramowania instalowanego w systemie Windows lub przeglądarki internetowej. 34. Możliwość blokady połączeń o podwyższonych opłatach, 35. Realizacja połączeń na numery skrócone (AUX) 36. F2M - fax-to-mail - odbieranie faksów i wysyłanie jako załącznik elektronicznej poczty e-mail, 37. W2F - web-to-fax - wysyłanie faksów poprzez portal abonencki, 38. Obsługa protokołu T.38 dla połączeń faksowych. 39. Centrala ma być wyposażona w usługę automatycznego oddzwaniania do abonenta końcowego korzystającego z bramki GSM. Uruchomienie centrali: 1. Wykonawca uruchomi centrale w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz skonfiguruje system zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Sieciowanie wszystkich lokalizacji Urzędu Miasta z centralą w budynku głównym przy ul. Sikorskiego 3-4, 3. Sieciowanie łączami dedykowanymi, 4. Podłączenie do centrali miejskiej w budynku w ul.Sikorskiego 3-4, Gorzów Wlkp. 5. Wymaga się aby podstawowe łącza telefoniczne od centrali Wykonawcy do zakończeń sieciowych wykonane były drogą kablową (dopuszcza się drogę radiową jako awaryjną), 6. Wymaga się technicznej realizacji łącz telekomunikacyjnych doprowadzonych do lokalizacji Zamawiającego przynajmniej w taki sposób, aby awaria jednego łącza nie spowodowała przerwy w łączności na więcej niż 50 % linii i kanałów, 7. W lokalizacjach innych niż Sikorskiego 3-4 wymaga się połączenia z centralą nadrzędną za pomocą łączy kablowych. 8. Połączenia central z siecią telefoniczną wewnętrzną w danym budynku Zamawiającego będą realizowane za pomącą złączy na wtyk RJ-45, 9. Do central zamontowanych w Urzędzie Miasta w trakcie trwania umowy będą podłączeni inni operatorzy (alternatywni) uruchamiani w przypadku awarii łącza Wykonawcy. Usługi telekomunikacyjne: 1. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi, 2. Zamawiający zachowa funkcjonującą dotychczas numerację mieszcząca się w zakresie 95 7355 500 do 95 7355 999 (500 abonentów), 3. Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnej łączności telefonicznej pomiędzy użytkownikami Urzędu Miasta dla istniejących oraz nowych obiektów Zamawiającego, 4. Rozliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania połączenia (tzw. naliczanie sekundowe) na każdym połączeniu telekomunikacyjnym realizowanym przez Urząd Miasta (na potrzeby skalkulowania ceny ofertowej Wykonawca przedstawi koszt połączenia za 1 min.), 5. W przypadku połączeń w ruchu międzynarodowym Zamawiający oceni jedynie stawki do strefy I (Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy). W przypadku połączeń realizowanych do strefy II (reszta państw), ich koszt nie będzie mógł być wyższy niż koszt wynikający z bieżącej oferty wykonawcy standardowo przeznaczonej dla biznesu, 6. Wykonawca udostępni Zamawiającemu, za każdy zakończony okres rozliczeniowy, bilingi w postaci elektronicznej, dla całego wykorzystanego zakresu numeracji, w formacie .csv, .xls bądź .mdb, 7. Średnia szacowana miesięczna struktura połączeń wychodzących: a) połączenia strefowe (kierunkowy 95) - 700 godzin b) połączenia międzystrefowe - 150 godzin c) połączenia międzynarodowe - 5 godzin d) połączenia do sieci komórkowych - 300 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach