Przetargi.pl
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
    REGON: 00052677100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szprotawie w gminie Szprotawa, a w szczególności: 1) wykonywanie dyżuru w siedzibie Zamawiającego w wymiarze jednego dnia w tygodniu (czwartek od godz. 9:30 do godz. 14:30) 2) wykonywanie obsługi prawnej w razie potrzeby drogą elektroniczną oraz telefoniczną; 3) udzielanie porad i konsultacji prawnych; 4) sporządzanie umów cywilnoprawnych o szczególnych walorach trudności, w szczególności w zakresie zamówień publicznych; 5) opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, pism, decyzji i innych dokumentów przygotowywanych przez Zamawiającego; 6) sporządzanie opinii prawnych, 7) opiniowanie zarządzeń wydawanych przez Burmistrza Szprotawy oraz projektów uchwał Rady Miejskiej; 8) opiniowanie innych wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego; 9) opiniowanie korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi; 10) opiniowanie dokumentacji przygotowywanej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych; 11) sporządzanie i wnoszenie pozwów, wniosków poraz skarg jak również wnoszenie środków odwoławczych do Sądów, urzędów i organów orzekających, 12) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach; 13) prowadzenie w imieniu Zamawiającego spraw przed urzędami i organami orzekającymi, a przede wszystkim sądami powszechnymi, ogólnymi, szczególnymi i sądami administracyjnymi oraz Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym, przed Krajową Izbą Odwoławczą w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego jak również przed organami administracji publicznej w postępowaniach egzekucyjnych oraz postępowaniach polubownych, a także windykacji należności (zastępstwo procesowe lub prawne); 14) innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną a wynikających z ustawy o radcach prawnych lub ustawy - Prawo o adwokaturze; 15) obecność na sesjach rady miejskiej oraz świadczenie pomocy prawnej podczas obrad; 16) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy sprzętu komputerowego, oprogramowania prawniczego (typu LEX, Legalis) oraz innych urządzeń czy instrumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia. 17) Wykonawca zobowiązany jest udzielać na żądanie Zamawiającego ustnych lub pisemnych informacji na temat stanu spraw Zamawiającego prowadzonych przez Wykonawcę oraz przewidywanych terminów wykonania przez niego określonych czynności. 18) Sprawy bardzo pilne Wykonawca zobowiązuje się załatwić najpóźniej następnego dnia po dniu przekazania dokumentów; nie dotyczy to jednak spraw wymagających sporządzenia pisemnej opinii prawnej które wykonawca sporządza w terminie 7 dni. 19) Zamawiający zobowiązuje się do ponoszenia zwrotu kosztów podróży Wykonawcy w przypadku wykonywania przedmiotu umowy poza siedzibą Zamawiającego 20)Wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zastępstwa procesowego lub prawnego, zasądzone na rzecz Gminy. 21) Wykonawca zapewnia stałą obsługę prawną przez wszystkie dni robocze w ciągu roku, bez względu na urlopy lub inne przyczyny braku dyspozycyjności określonych osób wykonujących obsługę prawną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doswiadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach