Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego samochodu patrolowo - gaśniczego wraz z wyposażeniem

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II 34
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7558400 , fax. 95 7557044
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 34 34
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 95 7558400, fax. 95 7557044
    REGON: 21004416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/lubniewice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego samochodu patrolowo - gaśniczego wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Lubniewice samochodu specjalistycznego patrolowo - gaśniczego wraz z wyposażeniem dodatkowym, modułem gaśniczym i zabudową skrzyni ładunkowej samochodu oraz wymaganą dokumentacją. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą Opis parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego pojazdu wg załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowany pojazd wraz z modułem gaśniczym musi spełniać warunki określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i musi być zgodny z opisem parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego pojazdu. CPV - 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2012 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO I O Sulęcin nr 84 1240 3624 1111 0000 3063 3270 z adnotacją na blankiecie wpłaty, WADIUM - Dostawa specjalistycznego samochodu patrolowo - gaśniczego wraz z wyposażeniem. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 4.Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 19.03.2015r. do godz. 10.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Przy wpłacie wadium Wykonawca powinien uwzględnić specyfikę działania banków. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 PZP, co spowodowała brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zużycie energii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/lubniewice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach