Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Brzozowa 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7413307 , fax. 0-89 7413307
- Data zamieszczenia: 2011-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Brzozowa 24 24
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7413307, fax. 0-89 7413307
REGON: 00444561500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gops_mragowo@wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i kursów grupowych usługi szkoleniowe w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa i społeczna Gminy Mrągowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji prze ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz świadczenie usług i dostaw towarów ściśle z tymi usługami związanych dla 38 osób bezrobotnych zamieszkałych w gminie Mrągowo, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Mrągowie - uczestników Projektu Aktywizacja zawodowa i społeczna Gminy Mrągowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL, Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: 1. przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne (notatnik, długopis, teczka) 2. realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i doradztwa przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych 3. koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, 4. bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, 5. prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, doradztwa, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, 6. zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i doradztwa, zlokalizowanych w Mrągowie 7. zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, laptopy - minimum 2 sztuki, mobilna pracownia komputerowa - minimum 12 sztuk, kasy fiskalne - minimum 10 sztuk 8. zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i doradztwa, 9. zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie obiadu i przerwy kawowej dla 38 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa w każdym dniu prowadzenia zajęć 10. zapewnienia ubezpieczenia NNW dla 38 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa, 11. wydania uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, doradztwie, 12. stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego 13. przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl L.p. Tytuł Planowany termin Usługi dodatkowe poza usługi wyspecyfikowane w punkcie numer 3 opisu przedmiotu zamówienia Liczba godzin szkoleniowych Liczba grup szkoleniowych liczba uczestników 1. Warsztaty psychologiczne Kwiecień Czerwiec 2011 r. -------------------- 72 godziny, 2 grupy x 36 godzin 1 grupa x 12 osób, 1 grupa x 13 osób kontrakt socjalny 2 Warsztaty ABC zarządzania budżetem domowym Czerwiec 2011 r. -------------------- 24 godziny, 2 grupy x 12 godzin 1 grupa x 12 osób, 1 grupa x 13 osób (kontrakt socjalny) 3. Warsztaty doradztwa zawodowego Czerwiec-Wrzesień 2011 r. -------------------- 48 godzin, 2 grupy x 24 godziny 1 grupa x 12 osób, 1 grupa x 13 osób kontrakt socjalny 4 Warsztaty stylizacji i wizażu Maj-Czerwiec 2011 r. -------------------- 24 godziny, 2 grupy x 12 godzin 1 grupa x 12 osób, 1 grupa x 13 osób kontrakt socjalny 5. Grupowa terapia psychologiczna, psychospołeczna i rodzinna Maj-Grudzień 2011 r. -------------------- 48 godzin, 2 grupy x 24 godziny 1 grupa x 12 osób, 1 grupa x 13 osób kontrakt socjalny 6. Kurs komputerowy Lipiec-Wrzesień 2011 -------------------- 48 godzin, 2 grupy x 24 godziny 1 grupa x 12 osób, 1 grupa x 13 osób (kontrakt socjalny) 7. Warsztaty kompetencji psychospołecznych Kwiecień-Lipiec 2011 r. -------------------- 30 godzin dla jednej grupy 1 grupa x 13 osób Program Aktywności Lokalnej 8. Grupowa terapia psychologiczna, Grupy wsparcia Czerwiec-sierpień 2011 r. ------------------ 24 godziny dla jednej grupy 1 grupa x 13 osób (Program Aktywności Lokalnej) 9. Warsztaty doradztwa zawodowego Lipiec-Wrzesień 2011 r. -------------------- 24 godziny dla jednej grupy 1 grupa x 13 osób Program Aktywności Lokalnej W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do 1. przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i doradztwa ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć, 2. przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i doradztwa 3. potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN W ramach usługi szkoleniowej zapewniony będzie: catering - w szczególności obiady oraz przerwy kawowe dla każdego uczestnika w każdym dniu zajęć bezpłatne materiały szkoleniowe, dydaktyczne, pomocnicze i piśmienne dla każdego uczestnika zajęć Wykonawca zobowiązuje się także do dostosowania częstotliwości szkoleń do możliwości czasowych uczestników szkoleń oraz do dostosowania się do stworzonego harmonogramu i ewentualnych późniejszych zmian zgłaszanych przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opis sposobu realizacji usługi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl bip.gminamragowo.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego ( Filia UPPO w Dobrym Mieście) pn. Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym z elementami pracy w magazynie.
Dodano: 2016-06-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej
Dodano: 2016-05-10 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych przeznaczonych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w MUP w Olsztynie. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Część I Kurs Opiekunka dla osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim od podstaw + słownictwo branżowe. Część II Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym. Część III Kurs Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego. Usługi finansowane ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2016-04-05 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego,tj. CZ.I.Gastronomia - nauka gotowania, CZ.II.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim oraz CZ.III Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Dodano: 2016-03-25 - Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-03-17 - Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach PO WER W Olsztynie
Dodano: 2015-11-03 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej pn. Operator frezarki sterowanej numerycznie dla 2 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, na podstawie trójstronnej umowy szkoleniowej. Usługa finansowana będzie ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2015-10-21 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Obsługa urządzeń biurowych
Dodano: 2015-09-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta z nowoczesnymi technikami sprzedaży
Dodano: 2015-09-18 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie olsztyńskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Dodano: 2015-09-04