Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 35-001 Rzeszów, A. Asnyka 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
A. Asnyka 7
35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
REGON: 367849538 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/zamowienia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcji Zamiejscowych w 2023 i 2024 r. Rzeszów, listopad - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach siedzibyOddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie przy ul. A. Asnyka 7.kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach siedziby SekcjiZamiejscowej Oddziału Terenowego KOWR w Trzebownisku i archiwum, Trzebownisko616A/10, wraz z zamknięciem lokalu i uzbrojeniem instalacji alarmowej.Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach siedziby SekcjiZamiejscowej Oddziału Terenowego KOWR w Przemyślu przy ul. Borelowskiego 7, wrazz zamknięciem lokalu i uzbrojeniem instalacji alarmowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Doświadczenie wykonawcy:Dla Części nr 1: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania czystości, przy czym każda z nich obejmowała (lub obejmuje) powierzchnie biurowe nie mniejsze niż 1000 m² i były (lub są) świadczone przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy.- Dla Części nr 2 lub 3: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie co najmniej dwie usługi w zakresieutrzymania czystości, przy czym każda z nich obejmowała (lub obejmuje)powierzchnie biurowe nie mniejsze niż 500 m² i były (lub są) świadczone przezokres nie krótszy niż 12 miesięcy.Uwaga! W przypadku składania oferty łącznie na część 1 i część 2 lub część 1 i6część 3, albo wszystkie części, warunek doświadczenia zostanie uznany zaspełniony przez wykazanie spełnienia warunku dla części 1.2. Kadra:Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponowałco najmniej:- Dla Części nr 1: 2 osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia,- Dla Części nr 2 i 3: po 1 osobie przewidzianymi do wykonania zamówienia, dla każdego z zadań, z których żadna nie była karana, każda posiada doświadczenie polegające na sprzątaniu w budynkach biurowych. Każda z ww. powinna posiadać aktualne przeszkolenie z zakresu bhp i ppoż.3. Potencjał techniczny:Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniejnastępującymi w pełni sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniamitechnicznymi (z podaniem ich nazwy i roku produkcji), przeznaczonymi dorealizacji zamówienia u Zamawiającego:− odkurzacz piorący wraz z osprzętem umożliwiającym pranie wykładzini mebli tapicerowanych – 1 szt.,− szorowarka (elektryczna) do prania mocno zabrudzonych dywanówi wykładzin – 1 szt.,− szorowarka (elektryczna, prędkość obrotowa szczotki min. 1100 obr/min ) doczyszczenia powierzchni gresowych – 1 szt.,− odkurzacz zwykły – 3 szt.,− wózek serwisowy do zbierania odpadów oraz przewożenia osprzętu typu mop,szczotki, wiadra itp. – min. 3 szt.,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II PRZETARG
Dodano: 2024-07-16 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW DYDAKTYCZNYCH PANS W JAROSŁAWIU
Dodano: 2024-05-31 - Usługi sprzątania w budynkach biurowych oraz utrzymania czystości garaży, placów i zieleni w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz w Oddziałach w Przemyślu i w Tarnobrzegu.
Dodano: 2024-04-19 - Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą w budynku Sądu (...)
Dodano: 2024-02-09 - Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-12-18 - Usługa sprzątania na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-12-14 - Utrzymanie stałej czystości na terenie Gminy i Miasta Jedlicze w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku – basen wewnętrzny
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa sprzątania budynku Zespołu Szkół Muzycznych im. I.J. Paderewskiego w Krośnie na rok 2024
Dodano: 2023-12-02