Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o. o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-304 Rzeszów, Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178613001 , fax. 178613003
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.
    Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
    35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178613001, fax. 178613003
    REGON: 690260991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie codziennego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach zamawiającego.2. Usługi będą świadczone w lokalizacji przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie oraz przy Al. gen. Władysława Sikorskiego 428 w Rzeszowie w następujący sposób:a) Lokalizacja przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie: usługa sprzątania odbywać się będzie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w godz. od 700 do 15 00, usługą sprzątania objęty będzie budynek administracyjny z zapleczem socjalnym: powierzchnia sprzątania 410 m2, budynek sortowni odpadów – część socjalno – sanitarna: powierzchnia sprzątania 228 m2, budynek administracyjny Akcji Zima: powierzchnia sprzątania 90 m2, do wykonywania niniejszej usługi Wykonawca będzie używał własnych urządzeń i sprzętu przeznaczonych do odpowiedniego rodzaju prac oraz własnych środków chemicznych.b) Lokalizacja przy Al. gen. Władysława Sikorskiego 428 w Rzeszowie: codzienne sprzątanie pomieszczeń budynku warsztatowo – socjalnego – praca w godz. od 1600 do 2000. Do wykonywania niniejszej usługi Wykonawca będzie używał własnych urządzeń i sprzętu przeznaczonych do odpowiedniego rodzaju prac oraz własnych środków chemicznych, sprzątanie w budynku administracyjno – biurowym wyłącznie w dniach absencji personelu Zamawiającego. Praca odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego, praca w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 1600 - 2000. Do wykonywania niniejszej usługi Wykonawca będzie używał sprzętu oraz środków chemicznych dostarczonych przez Zamawiającego.3. Zakres prac obejmował będzie: sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalno – sanitarnych (zamiatanie i mycie podłóg, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy itp.) – codziennie, mycie i dezynfekcja łazienek z użyciem środków dezynfekujących, antybakteryjnych i grzybobójczych (mycie glazury w łazienkach i WC oraz ich wyposażenia (miski sedesowe, umywalki, lustra, baterie łazienkowe, kabiny prysznicowe, pisuary itp.), uzupełnianie środków higienicznych dostarczonych przez Zamawiającego tj.: mydła w dozownikach, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, płyn do dezynfekcji – codziennie, utrzymanie czystości na korytarzach i klatkach schodowych (zamiatanie i mycie podłóg, ścieranie kurzy z parapetów, poręczy itp.) – codziennie, opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków oraz segregacją odpadów: we wszystkich pomieszczeniach – codziennie, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc z oznakowanymi pojemnikami – codziennie, usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, klatek schodowych, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru – codziennie, mycie drzwi – raz w tygodniu,  mycie klamek drzwi – codziennie, sprzątanie schodów oraz wejść do budynków – codziennie, zgłaszanie na bieżąco zauważone usterki tj. cieknący kran, przeciek w syfonach, uszkodzone spłuczki, pisuary, kabiny prysznicowe, uszkodzone klamki (w drzwiach, oknach), stoły, krzesła, blaty oraz drzwiczki meblowe, mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych: raz na kwartał, a w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego, mycie grzejników, kratek wentylacyjnych – raz w miesiącu, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci, omiatanie pajęczyn – raz w tygodniu, mycie szafek odzieżowych w szatniach oraz lamperii na korytarzach – raz w tygodniu, maszynowe mycie posadzek: pomieszczenia w budynku sortowni – jeden raz w miesiącu, a w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego, budynek administracyjny z zapleczem socjalnym ul. Ciepłownicza – raz na dwa miesiące, pomieszczenia budynku warsztatowo – socjalnego ul. Sikorskiego – raz na dwa miesiące, inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone zostały szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).2. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie na usługę polegającą na sprzątaniu obiektów biurowych trwającą co najmniej 12 miesięcy w cyklu ciągłym (tj. co najmniej 5 razy w tygodniu) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach