Przetargi.pl
Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku

Sąd Rejonowy w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, Kościuszki 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Sanoku
    Kościuszki 5
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    REGON: 000324458
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej Umowy są kompleksowe usługi Sprzątania wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SWZ, dalej jako „Usługa” bądź „Usługi”. a)Usługi objęte niniejszą Umową będą realizowane w siedzibie Sądu Rejonowego w Sanoku, przy ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok, o powierzchni 2.107,93 m2.1. Wszystkie Usługi objęte niniejszą Umową będą wykonywane w ww. budynku we wszystkie dni robocze, zgodnie z warunkami przewidzianymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik do Umowy) oraz wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Załącznik do Umowy).2. Realizacja Usługi, nastąpi zgodnie z Ofertą Wykonawcy (Załącznik do Umowy), Specyfikacją Warunków Zamówienia (Załącznik do Umowy), Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik do Umowy), z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub innych wiążących dla Zamawiającego lub Wykonawcy wytycznych, wymagań lub zaleceń właściwych podmiotów administracji publicznej, w tym w szczególności Głównego, Wojewódzkiego lub Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz wewnętrznymi regulacjami przyjętymi przez Zamawiającego dla obiektów objętych usługą. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać Usługę objętą umową codziennie – w dni robocze od godziny 14 – środkami czystości i sprzętem zapewnionym przez Wykonawcę (z wyłączeniem papieru toaletowego), dodatkowo od 1 listopada do 31 marca w godzinach 800 - 1400 .4. Wykonawca będzie świadczył Usługę z należytą starannością przy uwzględnieniu zawodowego charakteru wykonywanej działalności, z zachowaniem zasad poufności i ochrony informacji obowiązujących u Zamawiającego oraz stosując się do przepisów i wytycznych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach