Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Mariacka 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania oraz wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie niezamieszkałych zespołów garażowych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania oraz wywozu odpadów, gabarytów, gruzu, gałęzi oraz innych odpadów, z terenów niezamieszkałych zespołów garażowych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w szczególności oznaczonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) kodami: 20 01 02, 20 01 21, 20 01 33, 20 01 35, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 07, 20 03 99, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 82, 16 01 03, 16 01 12. 2. Świadczenie usług polegać będzie w szczególności, na: 1) sprzątnięciu terenu zespołów garażowych z zalegających odpadów i gabarytów, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym, 2) zebranie uprzątniętych odpadów i gabarytów, załadowanie na samochód, do kontenera lub innego pojemnika, 3) przewozie gabarytów i innych odpadów, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia środowiska do miejsc odbioru i składowania odpadów, 4) poinformowaniu upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wykonaniu usługi, w celu umożliwienia wykonania czynności kontrolnych i uzyskania potwierdzenia prawidłowości wykonania usługi. 3. Świadczenie usługi wskazanej w ust. 2 odbywać się będzie cyklicznie – nie mniej niż 5 razy i nie więcej niż 6 razy, w czasie obowiązywania umowy, wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym. 4. Czas realizacji usługi sprzątania objętej harmonogramem, tj. uprzątnięcia wszystkich terenów zespołów garażowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy (127 600,00 m2) – 10 dni roboczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z przepisami: 1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2013 r. ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701, ze zmianami), 2) Uchwały Nr VI/81/15 Rady Miasta Szczecin z dnia 24 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Szczecin (Dz. Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego z 2015 r., poz. 1543, ze zmianami). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie 8 913,00 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset trzynaście złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic.
Dodano: 2023-12-13 - „Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w ..."
Dodano: 2023-11-26 - Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard
Dodano: 2023-02-21 - 11P/TP1/S/2022 Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Dodano: 2023-02-18 - Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
Dodano: 2023-02-15 - Sprzątanie terenów Miasta Świdwin w tym Parku Miejskiego przy ul. Drawskiej.
Dodano: 2023-01-16 - Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w obiektach Gminy – Miasta Stargard
Dodano: 2023-01-13 - Całoroczna obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, stadionem miejskim w Bobolicach, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Boboli
Dodano: 2022-12-02 - Bieżące utrzymanie czystości, zieleni, cmentarzy oraz infrastruktury na terenie Gminy Darłowo w 2021 r.
Dodano: 2021-01-20 - Bieżące utrzymanie czystości na terenach sportowo - rekreacyjnych utrzymywanych przez ZDiT w Koszalinie
Dodano: 2021-01-14