Dom Pomocy Społecznej w Jugowie ogłasza przetarg
- Adres: 57450 Jugów, ul. Główna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8722245 , fax. 0-74 8722245
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jugowie
ul. Główna 118
57450 Jugów, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8722245, fax. 0-74 8722245
REGON: 89132109100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jugow.naszdps.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011r. Nr 174, poz 1039, z późn. zm.) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 85 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jugowie, a w szczególności: 1) Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych mieszkańców i ich problemów pielęgnacyjnych. 2) Realizacja zleceń lekarskich w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji. 3) Sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami leżącymi. 4) Zapewnienie pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5) Stosowanie przymusu bezpośredniego i jego dokumentowanie. 6) Właściwe gospodarowanie lekami. 7) Prowadzenie książki raportów pielęgniarskich. 8) Współpraca z pracownikami Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego i pozostałymi pracownikami DPS. 9) Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w DPS w zakresie ochrony zdrowia. 10) Dbanie o mienie DPS. 11) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 12) Unieszkodliwianie powstałych odpadów medycznych. 13) Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6). 3. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków pielęgniarki został opisany w załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 7) 4. Liczba mieszkańców, o której mowa w pkt. III ust. 1 SIWZ, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Pozostałe istotne zapisy zostały określone w siwz i we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie tymczasowego miejsca w schronisku dla bezdomnych, w schronisku dla bezdomnych wraz z usługami opiekuńczymi oraz w noclegowni w 2024 r. .
Dodano: 2023-12-14 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale w Ścinawce Dolnej nr 17.
Dodano: 2023-11-28 - Schronienie dla osób bezdomnych w roku 2023
Dodano: 2023-01-13 - Świadczenie w 2023 roku usług schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu
Dodano: 2022-11-18 - Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych kobiet w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy o pomocy społecznej
Dodano: 2022-01-07 - Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznego w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy o pomocy społecznej
Dodano: 2022-01-07 - „Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy"
Dodano: 2022-01-07 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z Oddziałem Ścinawka Dolna 17
Dodano: 2021-09-23 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w DPS Nowa Ruda i Oddziale Ścinawka Dolna 17.
Dodano: 2021-09-23 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie i Oddziale Ścinawka Dolna nr 17
Dodano: 2020-10-13