Przetargi.pl
BUDOWA OBIEKTU HODOWLANO-EKSPOZYCYJNO-EDUKACYJNEGO DLA WILKÓW EUROPEJSKICH W ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. W RAMACH PROJEKTU:KSZTAŁTOWANIE POSTAW EKOLOGICZNYCH ORAZ INFRASTRUKTURA EDUKACJI EKOLOGICZNEJ - WILK SZARY W ZOO WROCŁAW

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 2112521900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OBIEKTU HODOWLANO-EKSPOZYCYJNO-EDUKACYJNEGO DLA WILKÓW EUROPEJSKICH W ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. W RAMACH PROJEKTU:KSZTAŁTOWANIE POSTAW EKOLOGICZNYCH ORAZ INFRASTRUKTURA EDUKACJI EKOLOGICZNEJ - WILK SZARY W ZOO WROCŁAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn: „Budowa obiektu hodowlano – ekspozycyjno – edukacyjnego dla wilków europejskich w ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. ” w ramach projektu pod nazwą: Kształtowanie postaw ekologicznych oraz infrastruktura edukacji ekologicznej – wilk szary w ZOO Wrocław dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Zakres robót obejmuje: Etap I- faza projektowa: a) opracowanie założeń przedprojektowych tj. inwentaryzację stanu istniejącego, przeprowadzenie badań, analiz i ekspertyz o ile badania/analizy/ekspertyzy będą wymagane przez przepisy prawa lub niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy, wykonanie projektów organizacji robót, organizacji zaplecza i zagospodarowania placu budowy, organizacji ruchu i przemieszczeń z zachowaniem ciągłości funkcjonowania ZOO, podstawowych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, technologicznych oraz instalacyjnych, opracowanie kompleksowego projektu koncepcyjnego i uzgodnienie projektu koncepcyjnego z Zamawiającym – w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej tj. jeden w wersji edytowalnej w postaci plików DOC.(dotyczy części opisowej) i DWG (AutoCad) lub kompatybilnym na płycie CD oraz jeden egzemplarz w wersji nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; b) opracowanie projektu budowlanego (na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego), niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, SIWZ oraz PFU - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; c) sporządzenie projektów wykonawczych - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD, d) opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD, e) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – zawierających zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujących w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określających zakresy prac - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; f) opracowanie „Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych” - 3 egzemplarze w wersji papierowej, 1. egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD; g) opracowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę niezbędnego do zrealizowania Zadania inwestycyjnego; wniosek o pozwolenie na budowę - 2 egzemplarze w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie DOC na płycie CD oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej nieedytowalnej w formacie PDF na płycie CD h) sprawowanie nadzoru autorskiego w celu zrealizowania Zadania inwestycyjnego Etap II- faza wykonania robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z pozwoleniem na budowę, niniejszą umową, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ, b) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, c) wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy, d) zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót branżowych e) opracowanie dokumentacji powykonawczej, f) zakończenie robót zgodnie z zapisami uzyskanego pozwolenia na budowę, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (ostatecznej decyzji). 2. Podejmując czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie, które zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) należą do obowiązków Zamawiającego, Wykonawca działał będzie z upoważnienia Zamawiającego, w oparciu o odrębnie udzielone w tym celu pełnomocnictwo. Wykonawca wskaże osoby, które będą występować w imieniu Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, przepisami BHP, p.poż., zasadami wiedzy technicznej, normami i sztuką budowlaną oraz Umową. 4. Dokumentacja projektowa oraz nadzór autorski będą wykonane przez projektantów dysponujących wymaganymi przez prawo uprawnieniami oraz posiadającymi wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji Przedmiotu umowy. 5. W dokumentacji projektowej należy opisać rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji projektowej nie mogą być wskazywane nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń można zastosować określenia wskazane powyżej pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich uzgodnień, w szczególności uzgodnień branżowych wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę, jak również decyzji, opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń lub innych dokumentów w zakresie niezbędnym do realizacji Zadania inwestycyjnego, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu umowy podczas normalnego funkcjonowania ZOO, będącego obiektem użyteczności publicznej. Okoliczność tą Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić we wszystkich podejmowanych działaniach w ramach realizacji Umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o stanie realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia swej obecności co najmniej raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego, celem wyjaśniania, uzgadniania wątpliwości dotyczących realizacji Przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu przewidywanych robót. Termin wizji lokalnej należy uprzednio uzgodnić z kierownikiem Działu Inwestycji: Wojciechem Jankowiakiem (tel. kom. 693 072 411). 10. Wybrany Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – montażowych oraz sztuką budowlaną 11. Wykonawca zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych tj. w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych oraz w zakresie osób zatrudnionych do ochrony placu budowy przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. 12. W terminie 3 dni od zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę osób, o których mowa w ust 11 z określeniem formy zatrudnienia i rodzaju wykonywanych czynności. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu aktualizacji listy w terminie nie późniejszym niż dzień wprowadzenia pracownika na teren budowy. 13. Wykonawca przed wprowadzeniem osoby, o której mowa w ust. 1 lub 2 na teren budowy zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoba ta jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 14. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu Zamawiającemu kopię umów o pracę osób, o których mowa w ust. 11. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od osób, o których mowa w ust. 11 zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 15. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi roboty w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 14 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia zgodnie z ust. 11. 16. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust.11 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,01% wynagrodzenia brutto, za każdy stwierdzony przypadek 17. Obowiązki Wykonawcy określone w ust. 11 do 16 dotyczą również Podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępując do postępowania zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 39.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dziewięć tysięcy ) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert – kwota musi być zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do dnia 12 września 2017 do godz. 09.00 3. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r., poz. 978 i 1240 z póź. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: a) dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW , Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach