Przetargi.pl
Schronienie dla osób bezdomnych w roku 2023

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Kasprzaka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748449561 , fax. 748449561
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Kasprzaka 7
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 748449561, fax. 748449561
    REGON: 005811921
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsboguszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Schronienie dla osób bezdomnych w roku 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia w schronisku dla bezdomnych dla 10 osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) na podstawie art. 36 pkt 2 lit. „i”, art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej:1) wskazanym przez zamawiającego osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Boguszów-Gorce – w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.),2) wskazanym przez zamawiającego osobom potrzebującym schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina Miasto Boguszów-Gorce.Jednoczesna liczba osób korzystających z usług schronienia jest uzależniona od realnych potrzeb zamawiającego i może być niższa lub wyższa od wskazanej w SWZ. W przypadku niższej liczby osób wymagających schronienia, Zamawiający przewiduje odpłatność za tzw. „gotowość”. W przypadku wyższej liczby osób wymagających schronienia, Zamawiający oczekuje realizacji zamówienia zwiększonego, zgodnie z możliwościami Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli:a) Wykonawca wykaże spełnienie warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. poz. 896);b) Wykonawca wykaże wykonanie, w okresie 12 miesięcy w ciągu 24 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia oferty, 1 zamówienia tożsamego z przedmiotem niniejszego zamówienia – usług schronienia dla co najmniej 5 osób wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (potwierdzenie, o którym mowa powyżej, stanowić mogą referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy); w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie;3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach