Przetargi.pl
Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71-314-01-72 / 696402626
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY
    ul. Zamkowa 4
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71-314-01-72 / 696402626
    REGON: 932255744
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi polegającej na obsłudze recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4 od dnia 28 grudnia 2021 r. od godz. 12.00 do 28 grudnia 2022 r. do godz. 12.00. Umowa obejmuje również całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku Warsztatów Szkolnych w Oleśnicy przy ul. Wałowej 10.Zakres zamówienia obejmuje:a) całodobowe prowadzenie recepcji, w tym obsługa połączeń telefonicznych, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, komputera i innych urządzeń biurowych; pierwsze przeszkolenie z obsługi urządzeń zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, w przypadku zmiany osób obsługujących recepcję, kolejne przeszkolenia są po stronie Wykonawcy;b) przyjmowanie gości hotelowych, w tym wpisywanie ich do książki meldunkowej, udzielanie informacji dotyczących pobytu w hotelu i przyjmowanie płatności gotówkowych lub kartą płatniczą; c) dokonywanie i sprawdzanie w komputerowym systemie rezerwacji pokoi hotelowych, ustalanie z gośćmi terminu pobytu; d) obsługiwanie poczty e-mailowej; e) prowadzenie gospodarki kluczami: wydawanie i przyjmowanie kluczy od osób upoważnionych oraz prowadzenie rejestru wydawanych kluczy; f) prowadzenie ewidencji gości wchodzących na teren obiektu w godzinach urzędowania; g) sprzedaż pamiątek i biletów na zwiedzanie Zamku Książąt Oleśnickich; h) przyjmowanie poczty, przesyłek kurierskich, paczek po godzinach pracy sekretariatu;i) zapewnienie bezpieczeństwa osobom i mieniu znajdującym się na ochranianym terenie; j) instalacja 17 punktów kontrolnych dla ochrony i comiesięczne przesyłanie raportu wraz z fakturą. Punkty oraz częstotliwość kontroli zostaną wskazane przez zamawiającego. Rozmieszczenie punktów kontrolnych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;k) kontrolowanie ruchu samochodowego na terenie obiektu, w tym otwieranie szlabanu dla uprawnionych samochodów oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do Zamku Książąt Oleśnickich; l) staranne otwieranie i zamykanie obiektu, w tym sprawdzanie, czy na terenie obiektu po godzinach zamknięcia nie przebywają osoby nieupoważnione; ł) sprawdzanie po zakończeniu pracy wszystkich pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, tj. zamki, okna, oświetlenie; m) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie; n) zabezpieczanie terenu i obiektów przed kradzieżą, pożarem lub dewastacją mienia w czasie pełnienia służby, przy udziale jednego pracownika na zmianie; o) podejmowanie działań mających na celu uniemożliwienie wstępu oraz przebywania na terenie nieruchomości (Zamek wraz z terenem okalającym) osób nietrzeźwych lub znajdujących się pod wpływem środków odurzających, psychotropowych lub innych, podobnie działających substancji, a także stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa innych osób lub mienia; p) obsługiwanie systemów przeciwpożarowego i oddymiania; pierwsze przeszkolenie z obsługi urządzeń zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego, w przypadku zmiany osób obsługujących recepcję, kolejne przeszkolenia są po stronie Wykonawcy; każda osoba obsługująca recepcję ma mieć podpisane oświadczenie, że odbyła szkolenie;r) prowadzenie stałego monitoringu systemu alarmowego w budynku przy ul. Wałowej 10 (obiekt objęty jest jedynie systemem alarmowym); s) dbanie o porządek i estetykę pomieszczenia recepcji; t) prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia, w tym przypadki wezwania grupy interwencyjnej, straży pożarnej, policji, związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; u) niezwłoczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego oraz właściwych służb publicznych w przypadku zaistnienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających ich interwencji, a szczególnie w przypadku stwierdzenia powstania szkód w mieniu Zamawiającego;w) współpraca przy wspólnych działaniach podejmowanych z innymi służbami i instytucjami, np. Policją, Strażą Pożarną, służbami medycznymi; z) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zamawiającego.x) sprzątanie terenu okalającego Zamek Książąt Oleśnickich w godzinach 6:00 – 9:00 ze śmieci typu puszki aluminiowe, butelki PET, papiery. Zamawiający zapewni Wykonawcy niezbędne narzędzia w postaci rękawiczek jednorazowych oraz worków na śmieci. Mapę terenu objętego sprzątaniem stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79992000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach