Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" ogłasza przetarg

  • Adres: 72600 Świnoujście, ul. Jana Matejki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3213781 , fax. 0-91 3213781
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
    ul. Jana Matejki 22
    72600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3213781, fax. 0-91 3213781
    REGON: 33094400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu w okresie od 01.07.2017r. do 31.12.2018r. ”. 1. Wykonawca w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r. zakresie realizacji zadania nr 1 zobowiązuje się do : 1) dostarczenia nieodpłatnie Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne i ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla nieruchomości, 2) wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości, zgodnie z częstotliwością wywozu przedstawioną przez Zamawiającego, 3) nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego, 4) niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia, 5) wystawiania z nieruchomości pojemników z zawartością odpadów komunalnych oraz ustawienia ich po opróżnieniu, we wskazanych miejscach, 6) oczyszczenia miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów komunalnych, 7) na zgłoszenie Zamawiającego przystąpienie, w dniu zgłoszenia, do wywozu odpadów poza ustalonym harmonogramem. 2. Wykonawca w okresie od 01.01.2017r. do 26.06.2018r. w zakresie realizacji zadania nr 2 zobowiązuje się do: 1) Sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu w Świnoujściu ul. Ku Morzu oraz przyległej drogi wjazdowej na plażę wraz z mechanicznym odśnieżaniem w okresie zimowym i wywozem odpadów z parkingu do miejsca zdania odpadów. 2) Sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę polega na zamiataniu terenu, uprzątnięciu i wywozie wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością: - w miesiącach od października do końca maja – 1 raz w tygodniu (piątek) - w miesiącach od czerwca do końca września – 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) b) opróżnianie i wywóz odpadów z 55 śmietniczek ( o pojemności 85 l ) - bezworkowe na terenie parkingu: - w miesiącach od października do końca maja – 1 raz w miesiącu (piątek) - w miesiącach od czerwca do końca września – 1 raz w tygodniu (piątek) c) mechaniczne odśnieżanie i przesypywanie mieszanką piaskowo-solną parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę (powierzchnia 15000 m2) : 8 razy w okresie obowiązywania umowy, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego 3. Zamawiający każdorazowo zobowiązuje się do: 1) wyznaczenia miejsca ustawienia pojemników na twardym podłożu, 2) nieprzemieszczania pojemników na inny teren bez uzgodnienia z Wykonawcą, 3) uzgadniania z Wykonawcą miejsc ustawienia dodatkowych pojemników z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach