Przetargi.pl
Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 779 76 03 , fax. 32 779 76 03 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
    ul. Konstytucji 3 Maja 31 31
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 779 76 03, fax. 32 779 76 03 wew. 27
    REGON: 24080403700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w budynku głównym od poniedziałku do czwartku w godz. od 2200 do 600 ; piątek w godz. od 2200 do 800 ; sobota w godzinach 2000 do 0800, niedziela w godzinach od 2000 do 0600, oraz w dni świąteczne 24 godz.dobę przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) ; maksymalnie 3534 godzin Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umownej ilości godzin, a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy. b)w portierni przy bramie wjazdowej od poniedziałku do niedzieli przez 24 godz.dobę przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku; maksymalnie 8760 godzin 2.Obowiązki Wykonawcy a)zapobieganie i przeciwdziałanie bezprawnemu wynoszeniu lub wywożeniu mienia stanowiącego wyposażenie chronionego obiektu b)czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, c)stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu, d)kontrolowanie ruchu pojazdów mechanicznych ze stosownym odnotowaniem tej czynności w książce dyżurów, e)wpuszczanie na teren obiektu upoważnionych pracowników, ewentualnie inne służby techniczne, mające prawo wstępu na podstawie pisemnego upoważnienia wydanego przez Zamawiającego, f)nie wpuszczanie do obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.) g)sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp. h)zapewnienie stałej łączności pracownika pełniącego dyżur w chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności bezprzewodowej. i)podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektu, j)wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do 10 min), k)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia, l)zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na obiektach i ich egzekwowanie, m)prowadzenie dokumentacji - książki dyżurów n)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, o)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach, p)ponoszenie odpowiedzialności za powstałe szkody w przypadku dopuszczenia do powstania szkody, jeżeli była ona wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, r)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie. s)kontrolowanie stanu ogrodzenia chronionego obiektu (1 raz na dobę i dokonywanie wpisów potwierdzających jego stan w prowadzonych książkach dyżurów). Zgłaszanie na bieżąco przedstawicielom Zamawiającego wszelkich nieprawidłowości. 3.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od podpisania umowy do zamontowania elektronicznego systemu kontroli pracy pracowników ochrony wymuszający obchody chronionego terenu Obiektu, przy czym każdorazowy obchód terenu Obiektu winien być w sposób trwały zakodowany tak, aby możliwym było ustalenie dokonanego obchodu, jego czasu i miejsc nim objętych. Część II - Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym i innych niż obiekty sportowo - rekreacyjne będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie , w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w trakcie ok. 30 meczów drużyn sportowych przez od 4 do 10 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) (o dniu zawodów, organizacji meczu, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników, Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem na co najemnej 3 dni przed planowanym terminem organizacji meczu), 450 roboczogodzin. a)w trakcie ok. 5 imprez przez od 2 do 8 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) ( o dniu imprezy, godzinach oraz ilości pracowników Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego odrębnym pismem na co najmniej 3 dni przed planowanym dniem imprezy), 100 roboczogodzin. 2.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: a)podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu, b)ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy podczas organizowanych meczów oraz imprez w czasie realizacji zamówienia, c)zapewnienie jednolitego umundurowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), d)wyposażenie pracowników w sprzęt i łączność 3.Wykonawca wykonywał będzie czynności ochronne w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony. 4.Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonywanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 roku Nr 62 poz. 504). 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzie pracy, sprzętu materiały niezbędne do wykonywania usługi objętej przedmiotem umowy. 6.Wykonawca odpowiadać będzie za szkody wyrządzone, objęte przedmiotem zamówienia, jeżeli w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina. Część III - Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej: 1.1. Domek Parkowy w Mikołowie Plac Harcerski 1 wraz z patrolowaniem terenu wokół wielofunkcyjnego boiska - lodowiska w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od godz. 2200 do godz. 600 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2920 godzin. 2.Obowiązki Wykonawcy: a)czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, b)stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu, c)wpuszczanie na teren obiektu upoważnionych pracowników, ewentualne inne służby techniczne, które mają prawo wstępu tylko na podstawie pisemnego zezwolenia wydanego przez Zamawiającego, d)patrolowanie terenu wokół wielofunkcyjnego boiska - lodowiska, nie mniej niż 8 x w ciągu zmiany (nie rzadziej niż co 1 godzinę, odnotowane w książce dyżurów). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interwencyjnej, e)nie wpuszczanie do obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.) f)sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp. g)zapewnienie stałej łączności pracownika ochrony pełniącego dyżur w chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności bezprzewodowej, h)wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do 10 min), i)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia, j)włączanie i wyłączanie systemów alarmowych, k)zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi w obiektach, l)prowadzenie dokumentacji - książki dyżurów, m)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, n)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach, o)ponoszenie odpowiedzialności za powstałe szkody w przypadku dopuszczenia do powstania szkody, jeżeli była ona wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, p)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie. 1.2.Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 2200 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku , maksymalnie 1460 godzin. 2.Obowiązki Wykonawcy: a)czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, b)stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu, c)nie wpuszczanie do obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.) d)sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp. e)zapewnienie stałej łączności pracownika ochrony pełniącego dyżur w chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności bezprzewodowej, f)podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu, g)wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do 10 min), h)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia, i)włączanie i wyłączanie systemów alarmowych, j)zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi w obiekcie, k)prowadzenie dokumentacji - książki dyżurów, l)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, m)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach, n)ponoszenie odpowiedzialności za powstałe szkody w przypadku dopuszczenia do powstania szkody, jeżeli była ona wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, o)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie. 1.3.Stadion Miejski w Mikołowie przy ul. Zawilców 8, Kompleks Sportowo - Rekreacyjny w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 45 oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012 w Mikołowie przy ul. Zawilców 10 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm), maksymalnie 2920 godzin. 2.Obowiązki Wykonawcy: a)czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektów, b)stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu, c)wpuszczanie na teren obiektów upoważnionych pracowników, ewentualne inne służby techniczne, które mają prawo wstępu tylko na podstawie pisemnego zezwolenia wydanego przez Zamawiającego, d)sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp. e)zapewnienie stałej łączności pracownika ochrony pełniącego dyżur w chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności bezprzewodowej, f)podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie obiektów, g)nie wpuszczanie na teren obiektów osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.) h)wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt nie powinien przekroczyć 10 min), i)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia, j)włączanie i wyłączanie systemów alarmowych, k)zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na terenie obiektów, l)prowadzenie dokumentacji - książki dyżurów, m)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, n)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach, o)ponoszenie odpowiedzialności za powstałe szkody w przypadku dopuszczenia do powstania szkody, jeżeli była ona wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, p)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie. q)kontrolowanie stanu ogrodzenia chronionego obiektu (1 raz na dobę i dokonywanie wpisów potwierdzających jego stan w prowadzonych książkach dyżurów). Zgłaszanie na bieżąco przedstawicielom Zamawiającego wszelkich nieprawidłowości. 3.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od podpisania umowy do zamontowania elektronicznego systemu kontroli pracy pracowników ochrony wymuszający obchody chronionego terenu Obiektów, przy czym każdorazowy obchód terenu Obiektów winien być w sposób trwały zakodowany tak, aby możliwym było ustalenie dokonanego obchodu, jego czasu i miejsc nim objętych. 1.4. Hala Sportowa MOSiR Mikołów przy ul. Bandurskiego 1A, 43-190 Mikołów wraz z patrolowaniem terenu wokół siedziby MOSiR mieszczącej się przy ul. Konstytucji 3 Maja 31 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie: codziennie od poniedziałku do piątku w soboty niedziele oraz święta od godz. 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2920 godzin. 2.Obowiązki Wykonawcy: a)czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, b)wpuszczanie na teren obiektu upoważnionych pracowników, ewentualne inne służby techniczne, które mają prawo wstępu tylko na podstawie pisemnego zezwolenia wydanego przez Zamawiającego, c)patrolowanie terenu wokół siedziby MOSiR, nie mniej niż 8 x w ciągu zmiany (nie rzadziej niż co 1 godzinę, odnotowane w książce dyżurów). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interwencyjnej, d)obsługa systemu monitoringu, e)obsługa portierni wraz z ewidencją wydawanych i przyjmowanych kluczy do pomieszczeń, f)nie wpuszczanie do obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.), g)sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie, alarm itp. h)podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu, i)wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do10 min), j)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia, k)zapewnienie stałej łączności pracownika ochrony pełniącego dyżur w chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności bezprzewodowej, l)włączanie i wyłączanie systemów alarmowych, m)zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi w obiekcie, n)prowadzenie dokumentacji - książki dyżurów, o)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, p)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach, r)ponoszenie odpowiedzialności za powstałe szkody w przypadku dopuszczenia do powstania szkody, jeżeli była ona wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, s)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie. 1.5.Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie od 17 czerwca 2013 roku do 01 września 2013 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 616 godzin 2.Obowiązki Wykonawcy: a)czynne przeciwdziałanie kradzieżom i napadom rabunkowym na terenie obiektu, b)stałe patrolowanie terenu wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu, c)wpuszczanie na teren obiektu upoważnionych pracowników, ewentualne inne służby techniczne, które mają prawo wstępu tylko na podstawie pisemnego zezwolenia wydanego przez Zamawiającego, d)podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu, e)sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych typu: kłódki, zamki, kraty, drzwi, okna, oświetlenie, ogrodzenie itp. f)zapewnienie stałej łączności pracownika ochrony pełniącego dyżur w chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy, grupą interwencyjną oraz wyposażenie pracownika ochrony w sprawne środki łączności bezprzewodowej, g)nie wpuszczanie na teren obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (narkotyki, itp.), h)wsparcie pracowników ochrony stacjonarnej przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu i osobom (dojazd grupy interwencyjnej na obiekt do10 min), i)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniu przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia, j)zapoznanie pracowników z regulaminami obowiązującymi na terenie obiektu, k)prowadzenie dokumentacji - książki dyżurów, l)niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zleceniodawcy o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, m)zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach, n)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego mających związek z zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń w obiekcie. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby pracowników ochrony w uzasadnionych przypadkach o czym poinformuje Wykonawcę oddzielnym pismem. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wyposażenia pracowników, wykonujących usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania w jednolite umundurowanie z logo Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.mikolow.eu, www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach