Przetargi.pl
Zakup i dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół podstawowych w Gminie Ogrodzieniec w ramach projektu Mam szansę

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6709700 , fax. 0-32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 032 6709700, fax. 0-32 6709721
    REGON: 00052903100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół podstawowych w Gminie Ogrodzieniec w ramach projektu Mam szansę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół podstawowych w Gminie Ogrodzieniec z obowiązkiem ich oznakowania w ramach projektu Mam szansę. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacja przedmiotu zamówienia: 1) Wykaz zawierający ilość i szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Dostarczone pomoce dydaktyczne musza spełnić następujące warunki: a) wolne od wad; b) wykonane w ramach bezpiecznych technologii; c) dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych; d posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakość i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem; e) w przypadku komputerów przenośnych (laptopów) - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0; f) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; g) dla laptopów - posiadany okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a dla pozostałych pomocy dydaktycznych wymagany okres gwarancji minimum 12 miesięcy od dnia odbioru; h) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 3) Miejscem dostawy jest: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ogrodzieńcu, ul. Kościuszki 67.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach