Przetargi.pl
Świadczenie usług bieżącego utrzymania czystości w zasobie komunalnym Gminy Miasto Szczecin w podziale na sześć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług bieżącego utrzymania czystości w zasobie komunalnym Gminy Miasto Szczecin w podziale na sześć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na: 1) bieżącym utrzymaniu czystości w budynkach mieszkalnych wymienionych w załączniku nr 5 do siwz, będących własnością Gminy Miasto Szczecin o powierzchni 66 539,15 m2, 2) bieżącym utrzymaniu czystości na terenach będących własnością Gminy Miasto Szczecin przyległych do nieruchomości wraz z terenami sprzątanymi cyklicznie, wymienionych w załączniku nr 5 do siwz, wraz z zimowym utrzymaniem terenów, o powierzchni 374 580,70 m2 3) zimowym utrzymaniu terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin nie wykazanych w załączniku nr 5 do niniejszej siwz, lecz zlecanych każdorazowo w zależności od potrzeb zamawiającego o orientacyjnej powierzchni 7 200,00 m2 - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z dnia 2018 poz. 1454) oraz regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Szczecin uchwalonym przez Radę Miasta Szczecin,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla części 1 zamówienia (dawny rejon nr 2 i 3) w wysokości –1 468 ,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta sześćdziesiąt osiem złotych), 2) dla części 2 zamówienia (dawny rejon nr 7) w wysokości – 157,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt siedem złotych), 3) dla części 3 zamówienia (dawny rejon nr 4 i 8) w wysokości – 485,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt pięć złotych), 4) dla części 4 zamówienia (dawny rejon nr 5, 6 i 9) w wysokości – 986,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt sześć złotych), 5) dla części 5 zamówienia (dawny rejon nr 13 i 14) w wysokości – 1 296,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt sześć złotych), 6) dla części 6 zamówienia (dawny rejon nr 10 i 15) w wysokości – 281,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt jeden złotych), - przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 3 dni przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu szczegółowy harmonogram usług powtarzających się okresowo z podaniem adresu, miesiąca oraz dnia w którym będą wykonywane poszczególne usługi zgodnie z ramowym, zakresem prac. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach