Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53611 Wrocław, ul. Strzegomska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 717 822 405
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
ul. Strzegomska 6
53611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7822300, 7822397, fax. 717 822 405
REGON: 93000026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.wroclaw.pl/ oraz www.mops.wroclaw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Asystenta Osoby Niepełnosprawnej/Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami gminy Wrocław, które są uczestnikami projektu „SAMO-Dzielni” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Działanie 9.2 „Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osoby Niepełnosprawnej/Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami gminy Wrocław, które są uczestnikami projektu „SAMO-Dzielni” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Działanie 9.2 „Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na zadania. 1. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 zadania tj.: 1) Zadanie nr 1 - świadczenie usług przez okres max 23 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do dnia 30 listopada 2019 r, średnio 57 -58 godzin w miesiącu, max 1333 godziny w okresie trwania umowy. 2) Zadanie nr 2 - świadczenie usług przez okres max 23 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do dnia 30 listopada 2019 r, w średnio 57 -58 godzin w miesiącu, max 1333 godziny w okresie trwania umowy. 3) Zadanie nr 3 - świadczenie usług przez okres max 23 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do dnia 30 listopada 2019 r, średnio 58 godzin w miesiącu, max 1334 godzin w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera Rozdz. II oraz zał nr 3-3.2 do SIWZ i projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 - do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3- 3.2 do SIWZ. 4)wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi”. załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-11 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
Dodano: 2022-11-10 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02.01.2021 do 31.12.2021
Dodano: 2020-12-11 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2020-10-07 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02.01.2020 roku do 31.12.2020 roku
Dodano: 2019-12-09 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2019-09-12 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2018-11-06 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2018-10-17 - 1. Przedmiotem zamówienia na n/w usługi są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z 26 lutego 2014 roku w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017.1579), zwaną dalej ustawą Pzp, poniżej wartości 750 000 euro. Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2018.1510) oraz ustawy z dnia 15 lipca 201 lr. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 2018.123) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 110 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczytnej
Dodano: 2018-10-08 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02.01.2018 roku- do 31.12.2021 roku
Dodano: 2017-12-19