Przetargi.pl
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku

Dom Pomocy Społecznej w Podzamku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Podzamek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8672809, , fax. 74 8672809
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
    Podzamek 28
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8672809, , fax. 74 8672809
    REGON: 89054097400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.podzamek.bip-info.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2019.1373) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2019.576) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 100 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Podzamku, a w szczególności: 1) Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych mieszkańców i ich problemów pielęgnacyjnych. 2) Realizacja zleceń lekarskich w procesie diagnostyki i leczenia. 3) Sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami leżącymi. 4) Zapewnienie pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5) Stosowanie przymusu bezpośredniego i jego dokumentowanie. 6) Właściwe gospodarowanie lekami. 7) Prowadzenie książki raportów pielęgniarskich. 8) Współpraca z pracownikami Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego i pozostałymi pracownikami DPS. 9) Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w DPS w zakresie ochrony zdrowia. 10) Dbanie o mienie DPS. 11) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 12) Unieszkodliwianie powstałych odpadów medycznych. 13) Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6). 3. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków pielęgniarki został opisany w załączniku nr 1 do umowy. 4. Liczba mieszkańców, o której mowa w pkt. III ust. 1 SIWZ, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności (wymienionych w pkt. III ust. 1) polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. 6. CPV: 1) 85311000-2 – Usługi opieki społecznej dla osób starszych 2) 85311200-4 – Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. (załącznik nr 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany załącznik ofertowy (Załącznik nr 1). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. (załącznik nr 2). 3. Podpisane oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 4). 5. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5). 6. Wykonawca, który wygra postępowanie o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy, będzie musiał złożyć oryginalne zaświadczenia lub kopie zaświadczeń, potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem należnych opłat do Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, o których mowa w pkt. XIII ust. 4 i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach