Dom Pomocy Społecznej w Podzamku ogłasza przetarg
- Adres: 57300 Kłodzko, Podzamek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8672809 , fax. 0-74 8672809
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
Podzamek 28
57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8672809, fax. 0-74 8672809
REGON: 89054097400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps.podzamek.bip-info.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz 1510 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz 123 ze zm.) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 100 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Podzamku, a w szczególności: 1) Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych mieszkańców i ich problemów pielęgnacyjnych. 2) Realizacja zleceń lekarskich w procesie diagnostyki i leczenia. 3) Sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami leżącymi. 4) Zapewnienie pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5) Stosowanie przymusu bezpośredniego i jego dokumentowanie. 6) Właściwe gospodarowanie lekami. 7) Prowadzenie książki raportów pielęgniarskich. 8) Współpraca z pracownikami Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego i pozostałymi pracownikami DPS. 9) Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w DPS w zakresie ochrony zdrowia. 10) Dbanie o mienie DPS. 11) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. 12) Unieszkodliwianie powstałych odpadów medycznych. 13) Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6). 3. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków pielęgniarki został opisany w załączniku nr 1 do umowy. 4. Liczba mieszkańców, o której mowa w pkt. III ust. 1 SIWZ, może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności (wymienionych w pkt. III ust. 1) polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. 6. CPV: 1) 85311000-2 – Usługi opieki społecznej dla osób starszych 2) 85311200-4 – Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (załącznik nr 2 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany załącznik ofertowy (Załącznik nr 1). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. (załącznik nr 2). 3. Podpisane oświadczenie, że osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (załącznik nr 3). 4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 4). 5. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 5). 6. Wykonawca, który wygra postępowanie o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy, będzie musiał złożyć oryginalne zaświadczenia lub kopie zaświadczeń, potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem należnych opłat do Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, o których mowa w pkt. XIII ust. 4 i 5. 7. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w §6 ust. 4 umowy (załącznik nr 6), lub kopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-11 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
Dodano: 2022-11-10 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02.01.2021 do 31.12.2021
Dodano: 2020-12-11 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2020-10-07 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02.01.2020 roku do 31.12.2020 roku
Dodano: 2019-12-09 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2019-09-12 - Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
Dodano: 2018-11-06 - 1. Przedmiotem zamówienia na n/w usługi są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z 26 lutego 2014 roku w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017.1579), zwaną dalej ustawą Pzp, poniżej wartości 750 000 euro. Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2018.1510) oraz ustawy z dnia 15 lipca 201 lr. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 2018.123) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 110 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczytnej
Dodano: 2018-10-08 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 02.01.2018 roku- do 31.12.2021 roku
Dodano: 2017-12-19 - Świadczenie usług Asystenta Osoby Niepełnosprawnej/Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami gminy Wrocław, które są uczestnikami projektu „SAMO-Dzielni” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Działanie 9.2 „Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na zadania.
Dodano: 2017-11-29