Gmina Węgliniec ogłasza przetarg
- Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
ul. Sikorskiego 3
59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
REGON: 23082141100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do: a) 60 punktów odbioru energii dla zasilania m.in. oświetlenia ulicznego, świetlicy, domów przedpogrzebowych, budynku Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec, fontanna, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Węgliniec; b) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły i budynku świetlicy, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie; c) 4 punktów odbioru energii dla zasilania dwóch budynków szkoły, budynku sali gimnastycznej oraz boisk sportowych „ORLIKI”, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Ruszowie; d) 4 punktów odbioru energii dla zasilania dwóch budynków szkoły, budynku świetlicy, hali sportowej, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Węglińcu, e) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Starym Węglińcu, będąca filią Szkoły Podstawowej w Węglińcu; f) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku przedszkola, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Przedszkole Miejskie w Węglińcu ; g) 10 punktów odbioru energii dla zasilania budynku Domu Kultury w Ruszowie, Dom Kultury w Zielonce, Dom Kultury w Czerwonej Wodzie, Węglinieckie Centrum Kultury w Węglińcu, Biblioteka Publiczna w Węglińcu, Dom Kultury w Starym Węglińcu, Dom Kultury w Jagodzinie, Biblioteka w Jagodzinie 30, Świetlica Środowiskowa w Piasecznej, Świetlica wiejska w Kościelnej Wsi dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Miejsko- Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu 3. Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono w załączniku nr 1 do siwz. 4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 6. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 632 MWh. W tym energia rozliczana a)całodobowo w grupie C11 b)w grupie szczytowej C12a c)w grupie pozaszczytowej C 12a d)w grupie dziennej O12 e)w grupie nocnej O12 7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w złączniku nr 1 do siwz. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz. U. Nr 189 poz. 1126) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną – 82. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ponadto, do oferty wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 9 ppkt 1 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza polegać na zasobach innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami rozdziału XIV pkt 15 i 16 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć samodzielnie Formularz Nr 2 do SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny lub zawodowy wykonawców oraz łączną sytuację ekonomiczną lub finansową. Natomiast przy ocenie spełniania warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp zamawiający oceni kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej każdego z wykonawców występujących wspólnie. UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdziale XV pkt 9 SIWZ, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia – Formularz Nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica
Dodano: 2024-05-21 - Zakup energii elektrycznej do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Dusznikach-Zdroju w okresie 01.07.2024r. – 31.12.2024r.
Dodano: 2024-04-17 - „Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa energii elektrycznej: sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2024-01-22 - „Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2023-12-04 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA LEGNICA
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa energii elektrycznej do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Dusznikach-Zdroju
Dodano: 2023-05-31 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia zewnętrznego zespołu garaży przy ul. Hutniczej w Lubinie.
Dodano: 2023-01-03 - Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Oleśnicy.
Dodano: 2023-01-02