Przetargi.pl
„Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”

Instytut Finansów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Finansów
    Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 388847827
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://infin.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79416000-3 Usługi public relations3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1.1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 3 usługi polegające na prowadzeniu działań PR polegające co najmniej na doradztwie w zakresie komunikacji i budowaniu wizerunku dla podmiotów publicznych na kwotę co najmniej 200 000 zł. brutto, przynajmniej jednej z nich.Uwaga: Zamawiający w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu nie dopuszcza łączenia zamówień w celu wykazania ww. kwoty (jedno zamówienia jest rozumiane jako jedna Umowa).b)w okresie oostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze PR jednostek państwowych lub prywatnych prowadzących działalność w obszarze gospodarki, lub finansów, lub ekonomii na kwotę co najmniej 100 000 tys. zł.Uwaga: Poprzez obsługę PR Zamawiający rozumie co najmniej doradztwo w zakresie komunikacji i budowaniu wizerunku.Uwaga 2: Zamawiający w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu nie dopuszcza łączenia zamówień w celu wykazania ww. kwoty (jedno zamówienia jest rozumiane jako jedna Umowa).Uwaga: w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu1.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, a które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w tym:a) przynajmniej jedną osobę, która będzie zajmowała stanowisko Koordynatora Kampanii PR – która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała pracami zespołu pracowników przy realizacji przynajmniej jeden usługi, polegającej na:i. doradztwie PR w zakresie sposobów i strategii komunikacji obsługiwanego podmiotu;ii. recenzowaniu pod kątem wizerunkowym opracowań merytorycznych o tematyce finansowej lub ekonomicznej lub gospodarczej lub biznesowej;iii. koordynacji projektu w kontaktach z obsługiwanym podmiotem oraz pod kątem księgowym, organizacyjnym, administracyjnym.Uwaga 1: W toku realizacji zadania, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości lub innych trudności w realizacji zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania o zmianę Koordynatora Kampanii PR, a Wykonawca zobowiązuje się taki wniosek uwzględnić. Wskazany przez Wykonawcę nowy Koordynator Kampanii PR, musi spełniać warunek określony powyżej.Uwaga 2: Poprzez obsługę PR Zamawiający rozumie co najmniej doradztwo w zakresie komunikacji i budowaniu wizerunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach