IDEAS NCBR SP. Z O.O. ogłasza przetarg
- Adres: 00-801 Warszawa, Chmielna 69
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: IDEAS NCBR SP. Z O.O.
Chmielna 69
00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 388065786 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ideas-ncbr.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR. Szacowana wartość przedmiotu zamówienia 380.000,00 zł. netto.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ (zwany dalej OPZ).3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osoby wykonującej czynności przy komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem media relations, prowadzenia profili w mediachspołecznościowych, wsparcia copywritera, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.4. Sposób weryfikowania zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 95 ust. 1 ustawy pzp, uprawnienia Zamawiającego wzakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tej osoby oraz sankcji z tytułuniespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 2 usługi polegające na prowadzeniu działań PR w zakresiekomunikacji i budowania wizerunku dla instytucji naukowych lub podmiotów publicznych lub prywatnych,prowadzących działalność w obszarze nowych technologii lub sztucznej inteligencji, na kwotę co najmniej 200 000zł. brutto każda (jedna usługa (zamówienie) jest rozumiana jako jedna umowa).W przypadku usługi niezakończonej(będącej w trakcie realizacji) wymagane jest aby usługa na dzień, w którym upływa termin składania ofert, zostałazrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto i w zakresie nie mniejszym niż opisany w ust. 2 pkt 4)lit. a SWZ.W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokonaprzeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej wTabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w tym dniu niebędzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszegozamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (lata liczone od terminu otwarcia ofert wstecz,poparte obsługą 3 podmiotów - klientów dla branży technologicznej i/lub instytucji naukowej), w tym:i. osoba z co najmniej 7-letnim doświadczeniem w prowadzeniu działań komunikacyjnych w zakresie mediarelations dla branży technologicznej i/lub instytucji naukowej;ii. osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w prowadzeniu działań komunikacyjnych w zakresie mediarelations dla branży technologicznej i/lub instytucji naukowej;iii. osoba z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu działań komunikacyjnych w zakresie mediarelations dla branży technologicznej i/lub instytucji naukowej.Zamawiający, w celu potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, WYRAŻA ZGODĘ na powoływanie się przezwyznaczone osoby na obsługę tych samych podmiotów - klientów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2023-02-06 - Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2022-11-28 - „Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”
Dodano: 2022-09-14 - Świadczenie usług PR
Dodano: 2020-10-07 - Świadczenie usług PR
Dodano: 2020-09-11 - Kampania promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz usługi e-zdrowia w dzienniku ogólnopolskim.
Dodano: 2020-09-02 - Obsługa Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie działań marketingowych, Public Relations i internetowych na rynku izraelskim
Dodano: 2019-06-28 - świadczenie usług PR oraz e-PR w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pn. „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Dodano: 2019-06-03 - Działania Public Relations wspierające działalność Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej IŻŻ
Dodano: 2019-05-07 - USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI I PUBLIC RELATIONS ZARZĄDU PAŁACU KULTURY I NAUKI SP. Z O.O. W WARSZAWIE
Dodano: 2019-04-08