Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
ul. Powsińska
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
REGON: 28847800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Działania Public Relations wspierające działalność Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej IŻŻ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są działania Public Relations wspierające działalność Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej IŻŻ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty stanowiące część oferty Wykonawcy Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) koncept przewodni dla każdej każdej kampanii (BIG IDEA) tj kampanii promującej konkurs „RODZINNA AKCJA – ZDROWA RYWALIZACJA oraz kampanii NCEŻ IŻŻ; 2) plan działań Public Relations; 3) propozycja realizacji działań Public Relations.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-28 - Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2023-02-06 - Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2022-11-28 - „Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”
Dodano: 2022-09-14 - Świadczenie usług PR
Dodano: 2020-10-07 - Świadczenie usług PR
Dodano: 2020-09-11 - Kampania promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz usługi e-zdrowia w dzienniku ogólnopolskim.
Dodano: 2020-09-02 - Obsługa Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie działań marketingowych, Public Relations i internetowych na rynku izraelskim
Dodano: 2019-06-28 - świadczenie usług PR oraz e-PR w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pn. „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Dodano: 2019-06-03 - USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI I PUBLIC RELATIONS ZARZĄDU PAŁACU KULTURY I NAUKI SP. Z O.O. W WARSZAWIE
Dodano: 2019-04-08