Polski Instytut Sztuki Filmowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-412 Warszawa, Leona Kruczkowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 10 26 400, 22 10 26 410, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polski Instytut Sztuki Filmowej
Leona Kruczkowskiego 2
00-412 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 10 26 400, 22 10 26 410, , fax. -
REGON: 14021484700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pisf.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług PR oraz e-PR w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pn. „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług public relations oraz e-public relations w zakresie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pod nazwą „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”(„Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79416000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-28 - Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2023-02-06 - Usługi PR dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
Dodano: 2022-11-28 - „Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”
Dodano: 2022-09-14 - Świadczenie usług PR
Dodano: 2020-10-07 - Świadczenie usług PR
Dodano: 2020-09-11 - Kampania promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz usługi e-zdrowia w dzienniku ogólnopolskim.
Dodano: 2020-09-02 - Obsługa Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie działań marketingowych, Public Relations i internetowych na rynku izraelskim
Dodano: 2019-06-28 - Działania Public Relations wspierające działalność Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej IŻŻ
Dodano: 2019-05-07 - USŁUGI DORADCZE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI I PUBLIC RELATIONS ZARZĄDU PAŁACU KULTURY I NAUKI SP. Z O.O. W WARSZAWIE
Dodano: 2019-04-08