Przetargi.pl
świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z odśnieżaniem dachów i utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-317 Bydgoszcz, ul. Stefana Okrzei 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 32 33 130 , fax. 52 32 33 130
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
    ul. Stefana Okrzei 10 10
    85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 32 33 130, fax. 52 32 33 130
    REGON: 00000028200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z odśnieżaniem dachów i utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem Zamówienia jest Zadanie nr 1: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków czystości o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Zadanie nr 2: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi odśnieżania dachów budynków Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ora Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego. W związku z wykonywaniem czynności wym. w pkt. 2.1 SIWZ do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1.1. w zadaniu nr 1: a) wyposażenie pracowników w sprzęt i wyposażenie niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia b) zakup na własny koszt następujących rodzajów środków: - środki czyszczące zapachowe, dezynfekujące, do powierzchni płaskich, toalet, oraz specjalny środek czyszczący do stali nierdzewnej (dot. windy osobowej w budynku przy ul. Okrzei 10), w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów (ze szczególnym uwzględnieniem obiektów znajdujących się w innej miejscowości niż siedziba Wykonawcy) w stałej czystości. - papier toaletowy ( wielkość rolki dopasowana do standardowych stojaków - wysokość 9 cm, kolor biały, dwuwarstwowy, 100 % celuloza, na rolce), - środki zapachowe do toalet w postaci odświeżaczy do muszli. Odświeżacze do muszli nie mogą mieć formy wkładów w koszyczkach plastikowych, gdyż w przypadku dostania się do rury odpływowej mogą spowodować jej zapchanie. Odświeżacze do muszli winny być w formie żelowych krążków, aplikowanych do wnętrza muszli toaletowej, bez konieczności jej dotykania - worki na śmieci i woreczki do higieny intymnej - ręczniki papierowe, wysokość 22 cm, dwuwarstwowe, perforowane, na rolce, kolor biały, - worki na śmieci oraz woreczki do higieny intymnej (worki na śmieci 30 litrowe oraz 120 litrowe na odpady papierowe z niszczarek). - nawilżające mydło w płynie zapachowe, - płyn do mycia naczyń (wyposażenie toalet i pomieszczeń socjalnych, pierwsze wyposażenie w butelkach (poj. od 400ml do 750ml) z nakrętką z dozownikiem ilości płynu, dalsze uzupełnianie płynu dopuszczalne z wkładów uzupełniających itp. - tabletki dwuwarstwowe (funkcja 6w1 - skuteczne czyszczenie, funkcja soli, funkcja nabłyszczacza, usuwa zabrudzenia z herbaty, usuwa tłuszcz, ochrona przed odkładaniem kamienia do zmywarki do mycia naczyń w budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy - 200 szt. / 12 m-cy - odkamieniacz w saszetkach jednorazowego użytku do czajników elektrycznych - przybliżona ilość: 180 czajników x 4 użycia w roku = 720 saszetek / 12 m-cy Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu umowy będą biologicznie neutralne i będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Wszystkie w/w produkty będą należytej jakości. c) dysponowanie, nadzór i kontrola nad własnym personelem, którego imienny wykaz zostanie przedstawiony Zamawiającemu, d) wykonanie grafiku sprzątania na cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wypełniania grafiku sprzątania w każdej jednostce - kontrola godzin pracy personelu sprzątającego, ewentualne uwagi i zastrzeżenia. W grafiku zawarty powinien być zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określony w tabeli w pkt. 2 SIWZ. Wszelkie uzgodnienia odnośnie tworzenia oraz formy grafiku powinny być realizowane na etapie jego tworzenia z kierowniczkami sekretariatu w danych jednostkach, za wyjątkiem Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, gdzie osoba kontaktową jest pani Beata Łangowska. Gotowy grafik dla każdej jednostki oddzielnie powinien być przekazany osobom wskazanym wyżej, w formie papierowej najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem świadczenia usług. 2.1.2 Wykaz obiektów objętych umową: a) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10 - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-21, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). Dodatkowo utrzymanie w czystości holu i głównych ciągów komunikacyjnych z powodu trwających prac remontowych w budynku, (oprócz podłogi także elementy ozdobne na ścianach itp.), pomiędzy godzinami 8.00 - 14.00 (jeden pracownik Wykonawcy). Planowane zagospodarowanie wszystkich dostępnych pomieszczeń i włączenie ich do bieżącego użytkowania najpóźniej do dnia 30.06.2013 - przeniesienie Wydziałów V i VI z ul. Zamojskiego 16 w Bydgoszczy oraz Wydziału II z ul. Farnej 6. Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia mycia naczyń w przypadku organizowanych szkoleń w budynku Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10- wg informacji Zamawiającego. b) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ul. Farna 6 - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). c) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy ul. Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia mycia naczyń w przypadku organizowanych szkoleń w budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy przy ul. Przyrzecze 2-4 - wg informacji Zamawiającego. d) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, Wydział V i VI ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). Uwaga: Z uwagi na przeniesienie Wydziału V i VI z ul. Zamojskiego 16, do budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy najpóźniej do dnia 30.06.2013 roku, sprzątanie budynku wewnątrz od dnia 01.04.2013 do dnia 30.06.2013, natomiast utrzymanie terenów zewnętrznych przez cały okres trwania umowy. e) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Świeciu ul. 10 Lutego 9, Świecie - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-17.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). f) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Tucholi ul. Świecka 95, Tuchola - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00 - 19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). g) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, Inowrocław - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). h) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-17.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). i) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Nakle ul. Sądowa 1-3, Nakło - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-21.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). j) lokal biurowy Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Szubinie z siedzibą w Żninie, ul. Sądowa 2, Żnin - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-18.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). k) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Mogilnie ul. Benedyktyńska 5, Mogilno - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-18.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30). Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych oraz posiadających system alarmowy i monitoringu, możliwość pracy w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, jeżeli budynek chroniony jest całodobowo 7 dni w tygodniu. Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. 2.2. w zadaniu nr 2: 1. Odśnieżanie dachów na polecenie Zamawiającego, w okresie od 01.12.2013 do 29.02.2014 (jednak nie więcej niż 2 razy każdy z budynków, czynności zależne będą od warunków atmosferycznych). 2. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić od odśnieżania dachu na pisemne lub telefoniczne polecenie pracownika Zamawiającego, nie później niż w ciągu 24h od momentu przyjęcia zgłoszenia. 3. Wykonawca winien dysponować sprzętem odpowiednim do wykonywania zamówienia. Ponadto zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład i porządek po wykonaniu usługi, jak również przestrzegać przepisów BHP i p.poż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Podczas odśnieżania strefa możliwego spadu śniegu winna być odgrodzona taśmą ostrzegawczą pod nadzorem pracownika Wykonawcy, tak aby nie wyrządzić szkody w mieniu oraz osobom trzecim 5. Zrzucony śnieg winien być odgarnięty w miejsce nie powodujące utrudnień w bieżącej komunikacji, a w przypadku braku takiego miejsca wywieziony transportem własnym Wykonawcy 6. Odśnieżanie dachów dotyczy następujących budynków: a) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz - powierzchnia dachu: ok. 650m?, dach płaski b) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz - powierzchnia dachu: ok. 250m? - dach spadzisty c) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Zamojskiego 16, 85-778 Bydgoszcz. - powierzchnia dachu: ok. 400m? - dach płaski d) Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy, ul. Przyrzecze 2 - 4, 85-102 Bydgoszcz - powierzchnia dachu: ok. 550m? - dach spadzisty e) Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, 88-100 Inowrocław. - powierzchnia dachu: ok. 750m? - dach płaski f) Prokuratura Rejonowa w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, 89-200 Szubin. - powierzchnia dachu: ok. 250m? - dach spadzisty Łączna powierzchnia dachów spadzistych: 1050m? Łączna powierzchnia dachów płaskich: 1800m? ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM DLA ZADANIA NR 1: Lp. Opis prac Częstotliwość w tygodniu (razy) w ciągu 12 miesięcy (razy) Pomieszczenia biurowe 1. Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych, zamiatanie (dni tygodnia do uzgodnienia niezależnie dla każdej jednostki) 2 - 2. Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych, zamiatanie w pomieszczeniach Prokuratora Okręgowego, jego zastępców oraz w sekretariacie Prokuratora Okręgowego w Bydgoszczy w budynku przy ul. Stefana Okrzei 10 w Bydgoszczy (IVpiętro) 5 - 3. Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych, zamiatanie podłóg w pomieszczeniu Prokuratora Rejonowego kierującego daną jednostką, jego zastępcy (-ów) oraz ich sekretariatu. 5 - 4. Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi, komputerów itp. 1 - 5. Czyszczenie mebli, biurek płynem do konserwacji mebli (pokrywanie emulsją) 1 - 6. Odkurzanie mebli tapicerowanych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn, mycie witryn w szafach biurowych. - 1 7. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków na śmieci 5 - 8. Mycie drzwi szklanych środkiem odpowiednim do mycia szkła w budynku Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10. - drzwi przezroczyste - powierzchnia ok. 63m? - drzwi mleczne - ok. 250 m? - 12 9. Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 10. Mycie lamp wiszących - 6 11. Mycie okien wewnątrz/zewnątrz (szyby + ramy okienne) i parapetów wewnętrznych/zewnętrznych - (Witryny okienne o wym. 2,30 x 4,00m. - 3 szt. + 2,30 x 2,80m. - 3 szt. w budynku przy ul. Zamojskiego 16 wymagają od strony zewnętrznej sprzętu specjalistycznego lub użycia technik alpinistycznych z uwagi na prace na wysokości I piętra - pierwsze mycie w dn. 01.04.2013 ÷ 30.04.2013 - drugie mycie w dn. 15.09.2013 ÷ 15.10.2013 - 2 12. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Korytarze, schody (klatki schodowe), hole 1. Odkurzanie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 5 - 2. Wycieranie balustrad i poręczy uwaga dot. budynku ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy: w balustradach wmontowane są osłony szklane, łączna powierzchnia ok. 55m? - 12 3. Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych 5 - 4. Mycie gablot, listew osłonowych itp. usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 12 5. Mycie drzwi i framug - uwaga dot. budynku ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy: ok. 84 m? powierzchni drzwi to szyby ,w związku z czym zaleca się użycie specjalnego środka do szkła - 12 6. Mycie drzwi szklanych wejściowych ruchomych do budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy, pow. szklana ok. 30 m?. - 24 7. Mycie powierzchni szklanych (tabliczki 50 x 30cm - ok. 100 szt.) z nazwą stanowiska, imieniem i nazwiskiem pracownika - dot. budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy. Łączna powierzchnia czyszczona jednostronnie: ok. 15m? - 6 8. Mycie lamp wiszących - 2 9. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków 5 - 10. Usuwanie pajęczyn - 6 11. Mycie okien wewnątrz/zewnątrz (szyby + ramy okienne). uwaga: dotyczy budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy: - Witryny szklane o łącznym wym. 1,70m. x 12m. zamontowane wzdłuż 2 klatek schodowych - witryna szklana na holu sięgająca od parteru do I piętra o wym. 3,30m. x 4,80m. - witryna szklana nad wejściem głównym do budynku sięgająca od I do IV piętra w ilości 12 szt. paneli o wym. 1,15m. x 2,72m. każdy, wymagają od strony zewnętrznej sprzętu specjalistycznego lub użycia technik alpinistycznych z uwagi na prace na wysokości; budynek 4-piętrowy. - pierwsze mycie w dn. 01.04.2013 ÷ 30.04.2013 - drugie mycie w dn. 15.09.2013 ÷ 15.10.2013 - 2 12. uwaga: dotyczy budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy WINDA: łączna powierzchnia stali nierdzewnej uwzględniająca wnętrze kabiny, drzwi wejściowe ruchome na każdym przystanku od wewnątrz i zewnątrz wynosi ok. 35m? - NALEŻY CZYŚCIĆ WYŁĄCZNIE ŚRODKIEM PRZEZNACZONYM DO STALI NIERDZEWNEJ!!! Podłoga wyłożona kamieniem ozdobnym, dodatkowo powierzchnia lustrzana ok. 1m? - 24 13. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Pomieszczenia socjalne, pokoje gościnne 1. Wycieranie kurzu z mebli, sprzętów AGD-RTV, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, drzwi, usuwanie pajęczyn - 12 2. Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 5 - 3. Mycie okien wewnątrz/zewnątrz (szyby + ramy okienne) i parapetów wewnętrznych/zewnętrznych - pierwsze mycie w dn. 01.04.2013 ÷ 30.04.2013 - drugie mycie w dn. 15.09.2013 ÷ 15.10.2013 - 2 4. Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 12 5. Sprzątanie oraz mycie kuchenek gazowych, elektrycznych, piekarników, zlewów itp. 1 - 6. Mycie wystawionych brudnych naczyń w kuchenkach W razie zgłoszenia szkolenia 7. Mycie glazury, lamperii ściennych 1 - 8. Mycie terakoty 5 - 9. Mycie drzwi i framug - 12 10. Mycie lamp wiszących - 2 11. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków 5 - 12. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Toalety 1. Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów, 5 - 2. Umieszczanie odświeżaczy w muszlach, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, woreczków do higieny intymnej. niezwłocznie po wyczerpaniu Mycie okien wewnątrz/zewnątrz (szyby + ramy okienne) i parapetów wewnętrznych/zewnętrznych - pierwsze mycie w dn. 01.04.2012 ÷ 30.04.2012 - drugie mycie w dn. 15.09.2012 ÷ 15.10.2012 - 2 3. Mycie glazury 2 - 4. Mycie terakoty 2 - 5. Mycie luster i armatury 5 - 6. Przetarcie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych - 12 7. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków. 5 - 8. Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 9. Mycie lamp wiszących - 4 10 Zalewanie wodą kratek odpływowych znajdujących się w toaletach, celem uniknięcia niemiłych zapachów. 1 - 11. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Tereny zewnętrzne 1. Mycie tablicy z nazwą jednostki i godłem o wym. 80 x 80 cm - 1 szt. przy wejściu głównym do budynku - 24 2. uwaga dot. budynku ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy: w balustradach przy wejściach, na zewnątrz, wmontowane są osłony szklane, łączna powierzchnia ok. 14m? - 24 3. Zamiatanie chodników, schodów, podjazdu, parkingów w razie wystąpienia potrzeby 4. Opróżnianie popielniczek, pojemników na śmieci, utrzymywanie ich w czystości w razie wystąpienia potrzeby 5. Wymiana worków na śmieci w pojemnikach w razie wystąpienia potrzeby 6. Wyrzucanie śmieci, nieczystości do kontenerów w razie wystąpienia potrzeby 7. Grabienie i zbieranie liści do worków oraz ich wywóz transportem własnym Wykonawcy w zależności od potrzeb. Koszenie trawy i przycinanie krzewów. w razie wystąpienia potrzeby 8. Bieżące usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego, oblodzenia z chodników, schodów, podjazdów dla niepełnosprawnych, dachów, wjazdów na parking oraz powierzchni parkingu; utrzymywanie w czystości głównych wejść do budynku oraz wyjść ewakuacyjnych - w tym zapobieganie śliskości i oblodzenia; posypywanie ww. powierzchni piaskiem i solą, załadunek i wywóz śniegu w sytuacji braku możliwości dalszego składowania usuwanego śniegu na terenie Zamawiającego. w razie wystąpienia niezwłocznie lub wg ustaleń z Zamawiającym POWIERZCHNIE OBIEKTÓW, OKIEN W OBIEKTACH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW PROKURATUR OKRĘGU BYDGOSKIEGO PRZEZNACZONYCH DO SPRZĄTANIA LP Obiekt Pow. biurowa (m?) Pow. terenu (m?) Krótki opis terenu Pow. okien dwustronna (szyby + ramy) (m?) 1 Ul. Okrzei 10, Bydgoszcz Do 30.06.2013 - 1000m?; od 01.07.2013 - 2400m? ok. 1100 Parking wewnętrzny 800 (bez witryn klatkowych, na holu oraz nad wejściem głównym w bud. Okrzei 10) ok. 1422 Parking wewnętrzny ok. 150 Teren zielony 2 Ul. Farna 6, Bydgoszcz 418 ok. 18 Chodnik przed budynkiem 105 3 Ul. Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz 950 ok. 30 Chodniki 290 ok. 40 Taras od strony Brdy 4 Ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz 540 ok. 800 Parking wewnętrzny 187 ok. 60 Teren zielony 5 ul. Ogrodowa 14, Szubin 318 ok. 480 Parking wewnętrzny 100 ok. 1720 Teren zielony 6 ul. Benedyktyńska 5, Mogilno 400 ok. 110 Parking zewnętrzny 107 7 ul. Sądowa 1-3, Nakło 352 ok. 220 Chodniki 130 ok.120 Teren zielony 8 ul.10 Lutego 9, Świecie 350 ok. 30 Chodniki 100 ok. 630 Parking wewnętrzny 9 ul. Świecka 6, Tuchola 210 ok. 40 Chodniki 60 ok. 40 Parking wewnętrzny 10 ul. Roosevelta 23, Inowrocław 950 ok. 200 Chodniki 220 ok. 600 Parking wewnętrzny ok. 1250 Teren zielony 11 ul. Sądowa 2, Żnin 100 ------ ------ 55 Sprzątanie terenów zewnętrznych będzie polegało na utrzymaniu czystości łącznie z wjazdami, przyległymi chodnikami oraz parkingami. W okresie opadów śniegu oraz temperatury powodującej gołoledź i oblodzenie, a w szczególności po nocnych opadach śniegu, należy usunąć śnieg przed godz. 7.30 z powierzchni wymienionych w powyższej tabeli. W zakres utrzymania terenów zielonych wchodzą prace następujące: - koszenie trawników, grabienie i zbieranie liści oraz ich wywóz transportem własnym. - przycinanie krzewów Do sprzątania Wykonawca użyje własnego sprzętu oraz własnego piasku i soli oraz innych niezbędnych materiałów. Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach