Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
REGON: 09235097800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kategorii B dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kategorii B dla 58 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie, 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe, 8 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć zgodnie Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) mających na celu przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B; 2) Program zajęć musi być zgodny z obowiązującymi przepisami, tj. zgodny z w/w Rozporządzeniem, a w szczególności powinien obejmować następujące zagadnienia: a) część teoretyczną przeprowadzoną w formie wykładów i ćwiczeń w zakresie: podstaw kierowania pojazdem i uczestnictwa w ruchu drogowym oraz obowiązków i praw kierującego pojazdem, b) część praktyczną w zakresie kierowania pojazdem, zwaną nauką jazdy przeprowadzoną na placu manewrowym, w ruchu miejskim oraz w ruchu poza obszarem zabudowanym, c) naukę udzielania pierwszej pomocy przeprowadzoną w formie wykładów i zajęć praktycznych; d) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 3) Zajęcia muszą obejmować 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć; 4) Zajęcia odbywać się muszą w grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i w Nowem, w grupach 4 osobowych dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 5) Zajęcia muszą odbywać się w godzinach popołudniowych, poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 6) Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora Szkoły, tj. na terenie ZSP w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu, na terenie ZSS nr 1 w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, na terenie ZSP w Nowem dla uczennic i uczniów ZSP w Nowem; 7) Wykonawca musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatny dowóz z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych oraz odwóz z powrotem. 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem zajęć - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; 8) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnymi Koordynatorami Projektu i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie szkolnego koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 11) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, pomocy przy zgłaszaniu się na egzamin państwowy; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, itp. w terminie do 10 dni od ich zakończenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kwalifikacja wstępna przyspieszona la prawa jazdy kat. C, C+E.
Dodano: 2016-07-22 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T
Dodano: 2016-06-13 - Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie prawa jazdy kat. C.
Dodano: 2016-06-09 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kategorii C, C+E
Dodano: 2016-06-07 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T
Dodano: 2016-05-30 - Usługa szkolenia: Prawo jazdy kat.C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną
Dodano: 2016-03-08 - Szkolenie dla 5 osób bezrobotnych w zakresie: Prawo jazdy kategorii E do C
Dodano: 2015-09-15 - Szkolenie dla 8 osób bezrobotnych w zakresie: Prawo jazdy kategorii C
Dodano: 2015-09-11 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C, C+E
Dodano: 2015-09-01 - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona dla prawa jazdy kat. C, C+E
Dodano: 2015-07-03