Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą operatora wózków jezdniowych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą operatora wózków jezdniowych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 45 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86-100 Świecie, 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe i 5 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia oraz wyposażenie ich w podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu gospodarki magazynowej; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 75 godzin (1 godzina = 45 minut) dla każdej grupy, z czego: a) 44 godziny zagadnień teoretycznych z obsługi wózków jezdniowych dla każdej grupy, b) 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej grupy nie większej niż 3 osoby, c) 3 godziny zajęć teoretycznych z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych dla każdej grupy, d) 5 godzin samodzielnej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy, e) 8 godzin zajęć z zakresu gospodarki magazynowej; 3) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i w ZSP w Nowem oraz w grupie 5 osobowej dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali wyznaczonej i nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły, tj. na terenie ZSP w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu, na terenie ZSS nr 1 w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, na terenie ZSP w Nowem dla uczennic i uczniów ZSP w Nowem; 6) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na terenie miasta Świecia i Nowe lub na dowolnym placu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 7) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę i wyposażenie wózków jezdniowych, c) czynności operatora przy obsłudze wózków jezdniowych, d) czynności operatora w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczną naukę jazdy, i) bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych, j) dokumentację magazynową, k) gospodarkę magazynową, l) przyjmowanie/wydawanie towarów do magazynu, m) sporządzanie zamówień, n) odbiór ilościowy i jakościowy, o) sposoby rozmieszczania towarów w magazynie. 10) Wykonawca zobowiązany jest opracować Program zajęć z obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia zgodnie z w/w zagadnieniami, według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz liczbą godzin wskazaną pkt 2 a,b,c,d , a także program zajęć z zakresu gospodarki magazynowej zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ; 11) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć. Kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; 12) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 13) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanejbnna temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników. Test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnymi Koordynatorami Projektu i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) opłacenie jednego egzaminu w UDT uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego; 13) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru i kopii wydanych zaświadczeń, itp. w terminie do 10 dni od ich zakończenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach