Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunikacyjnego w Rędzinach

Gminny Zakład Komunikacyjny w Rędzinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-240 Rudniki, ul. Dworcowa 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3279588
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunikacyjny w Rędzinach
    ul. Dworcowa 8 8
    42-240 Rudniki, woj. śląskie
    tel. 034 3279588
    REGON: 15001285700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunikacyjnego w Rędzinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa do zakładowej stacji paliw zamawiającego w Rudnikach przy ul. Dworcowej 8 oleju napędowego spełniającego wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 08.09.2006 (Dz. U Nr 167 poz. 1185 z dnia 19.09.2006), w okresie 12 m-cy od dnia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert w wysokości 10.000 złotych ( słownie : dziesięć tysięcy złotych ). Wadium ma być wniesione do dnia 23.04.2009 do godz. 15.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 us
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniający pozostałe warunki określone w SIWA. 2. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami zgodnie ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję na obrót paliwami płynnymi. 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć potwierdzenie opłaty koncesyjnej za 2008 rok na rzecz Urzędu Regulacji Energetyki. 5. Wykonawca złoży oświadczenie, w którym wskaże producenta oferowanego oleju napędowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganej wysokości w formach zgodnych z art. 45 ust 6 Pzp ( załączenie potwierdzonej kserokopii wniesienia wadium )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3. Pełnomocnictwa osób upoważnionych do podpisywania oferty ( o ile nie wynika to wprost z dokumentów wymienionych wyżej ). 4. Aktualna, stosowna koncesja zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, tj. koncesję na dystrybucję i obrót paliwami wraz z potwierdzeniem opłaty koncesyjnej. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych lub społecznych, lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz. 9 Oświadczenie zawierające gwarancję, że każda partia przedmiotu dostawy będzie bezwzględnie spełniać parametry zawarte w Rozporządzeniach Ministra Gospodarki ( aktualnie : Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006 roku - Dz.U. Nr 167 poz. 1185). 10 Dowód wniesienia wadium. 11. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 2 do siwz. 12. Koncesję na obrót paliwami płynnymi. 13. Potwierdzenie opłaty koncesyjnej za rok 2008 na rzecz Urzędu Regulacji Energetyki. 14. Oświadczenie w którym Wykonawca wskaże producenta oferowanego oleju napędowego. 15. Wykaz o którym mowa w punkcie 5.6. niniejszej specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.redziny.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach