Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2015-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, zwanych dalej materiałami.
    2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
    3)Termin gwarancji.
    Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane materiały: 12 miesięcy.
    Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru.
    4)Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj. Załącznik nr 2A (dla część A) i załącznik nr 2B (dla części B) stanowiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularz asortymentowo - cenowy).
    5)Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymienione niżej wymagania:
    a)W zakresie części A postępowania - materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji(rok produkcji - nie wcześniej niż 2014 r.), być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu). Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania;
    b)W zakresie części B postępowania - materiały winny posiadać wszelkie cechy i parametry techniczne, funkcjonalne takie same jak fabrycznie nowe, a także nie mogą nosić śladów używania, uszkodzenia; Zamawiający dopuszcza materiały regenerowane, prefabrykowane lub pochodzące z recyklingu;
    c)Materiały winny posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy);
    d)Materiały muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego ,pierwotnego ,muszą być pakowane pojedynczo ,dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta ,muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego , którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny).
    e)Materiały dedykowane do jednego urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta;
    f)Materiały muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: HP, CANON, LEXMARK, RICOH, BROTHER, EPSON, DELL, KYOCERA-MITA, KYOCERA, LANIER, MINOLTA, OKI, PANASONIC, SAMSUNG, TOSHIBA, XEROX, KONICA-MINOLTA;
    g)Materiały winny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO - 9001:2008 oraz ISO -14001:2004 (lub równoważnymi).
    6) Termin realizacji zamówienia.
    Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego,przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do momentu wyczerpania ilości asortymentu określonego w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy.
    7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
    a)Część A: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery I
    b)Część B: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących - tusze i tonery II
    8) Adres dostawy.
    Część A postępowania:
    a) Materiały z poz. 1 - 369 Formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2A do SIWZ):
    Uniwersytet Śląski w Katowicach
    Magazyn Artykułów Różnych
    ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice
    b) Materiały z poz. 370-385 Formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2A do SIWZ):
    Uniwersytet Śląski w Katowicach
    Dział Logistyki, pok. 420
    ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
    Część B postępowania:
    Uniwersytet Śląski w Katowicach
    Magazyn Artykułów Różnych
    ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
    Część A postępowania: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych, 00/100).
    Część B postępowania: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych, 00/100).
    2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
    1)w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo - kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    3)w gwarancjach bankowych lub
    4)w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1)nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a)zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
    b)oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c)dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego).
    3)gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ.
    6.W przypadkach, o których mowa w rozdziale V ust. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
    7.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu.
    8.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
    9.Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:
    Nazwa i adres Wykonawcy
    Przetarg nieograniczony - DZP.381.3.2015.DW
    Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych - tusze i tonery
    z dopiskiem: Wadium w formie niepieniężnej
    10.Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
    2)którego oferta została wybrana:
    a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wsparcie techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach