Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
- Data zamieszczenia: 2014-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
REGON: 00000186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na okres jednego roku od podpisania umowy z podziałem na dwie części. Pakiet I - tonery kompatybilne, Pakiet II - tonery oryginalne, sprawa numer RAP.272.6.2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na okres jednego roku od podpisania umowy z podziałem na dwie części. Pakiet I - tonery kompatybilne, Pakiet II - tonery oryginalne. Zamówienie dotyczy dostawy tuszy i tonerów kompatybilnych lub całkowicie recyklowanych [pakiet 1] i oryginałów [pakiet 2]. Przez tusze i tonery kompatybilne rozumiemy toner składający się wyłącznie z nowych części, przez całkowicie recyklowane rozumiemy tusze i tonery składające się z nowych części oprócz obudowy która jest powtórnie używana. Forma: zamienniki rozumiemy tusze i tonery nie pochodzące od producenta drukarek, niemniej jednak muszą spełniać powyższe warunki [kompatybilne lub całkowicie recyklowane]. Oryginały są wymagane do nowych urządzeń zakupionych przez Uczelnię w ostatnim roku. Zamienniki powinny być w pełni kompatybilne z urządzeniami do których są przeznaczone. Powinny posiadać parametry nie gorsze niż materiały oryginalne w kwestii niezawodności, jakości druku i wydajności. Oferowane produkty nie mogą ograniczać funkcjonalności i możliwości drukarek, w których będą stosowane, np. powinny posiadać możliwość kontrolowania zużycia tuszu lub tonera, jeśli producent drukarki przewidział taką możliwość, powinny posiadać zainstalowany układ scalony (chip), jeśli produkty oryginalne taki układ posiadały, o analogicznym sposobie działania. Oferowane produkty powinny być opakowane w oryginalne opakowania jednostkowe producenta, oznakowane logo producenta, posiadające kod produktu i listę drukarek kompatybilnych, oraz zabezpieczenia szczelności zbiorników z tuszem/tonerem (plomby) zapewniające bezpieczne użytkowanie i transport. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-05-31Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
- Dodano: 2016-05-30Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dodano: 2016-05-23Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dodano: 2016-05-23PN 44/ 16-przetarg na dostawę tuszów do drukarek
- Dodano: 2016-04-13Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych
- Dodano: 2016-04-08BZP.3810.29.2016.JU
- Dodano: 2016-04-04Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Dodano: 2016-03-23Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
- Dodano: 2016-03-22Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
- Dodano: 2016-03-09DOSTAWA W ROKU 2016 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE