Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W DOBREJ W okresie od 01.01.2012 r. do 30.06.2012

Zespół Szkół Publicznych w Dobrej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, Długa Wieś 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2799044 , fax. 63 2799044
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Dobrej
    Długa Wieś 28 28
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2799044, fax. 63 2799044
    REGON: 31110182600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W DOBREJ W okresie od 01.01.2012 r. do 30.06.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W DOBREJ W okresie od 01.01.2012 r. do 30.06.2012 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wartość opałowa, nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg Temperatura zapłonu, ° C, nie niższa niż 56,00 ° C Zawartość siarki, nie większa niż 0,20% (m/m) Zawartość wody, nie większa niż 200 mg/kg Przewidywana ilość oleju objętego postępowaniem wynosi 16.000,00 z zastrzeżeniem, że wielkość dostaw oleju może ulec zmianie, w zależności od przebiegu panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjumdobra.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach