Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-078 Katowice, Plac Wolności 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6047704 , fax. 0-32 6047713, 2072769
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach
    Plac Wolności 10 10
    40-078 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 6047704, fax. 0-32 6047713, 2072769
    REGON: 24059887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Załącznik nr 3 jest jednocześnie formularzem cenowym w którym wykonawca powinien podać ceny za poszczególne materiały eksploatacyjne. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenrowalnymi, nierefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały, posiadają termin przydatności do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w urządzeniu (uniezależnienie od daty zakupu i okresu przechowywania), Producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko, Materiały eksploatacyjne do wszystkich modeli urządzeń jednego producenta sprzętu, wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, np. do urządzeń firmy HP lub OKI, muszą pochodzić od jednego producenta materiałów eksploatacyjnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię karty charakterystyki bezpieczeństwa oddzielnie dla każdego asortymentu wymienionego w wykazie materiałów eksploatacyjnych wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym. Kartę charakterystyki bezpieczeństwa należy załączyć jako wydruk ze strony internetowej producenta danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub kopie w/w kart poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie: - materiały, których parametry fizyczne, techniczne, funkcjonalne i użytkowe (np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność, wydajność i jakość wydruku itp.) są nie gorsze od materiałów wskazanych w Załączniku nr 3. - materiały, które działają analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń. - materiały, które są umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z etykietami, posiadają znak firmowy (logo) producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku składania ofert równoważnych wykonawca winien dołączyć do oferty dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości lub przez producenta zamienników, potwierdzający zgodność oferowanych równoważnych materiałów z właściwą poniższą normą: - ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ będącej integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne tj. spełniające taką samą funkcję użytkową oraz minimalne wymagania techniczne o parametrach nie gorszych niż parametry materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń. Dostawa będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych. Zamówienie cząstkowe należy zrealizować w terminie do 14 od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego. Miejsce dostawy: Katowice ul. Warszawska 45-47.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi przedstawić w formularzu ofertowym ryczałtową cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia wyliczoną w oparciu o formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 4. Wykonawca musi zapewnić dostawę produktów objętych zamówieniem cząstkowym w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia cząstkowego. 5. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) (załącznik nr 5 do SIWZ), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wskazane w SIWZ. 7. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale V SIWZ, a nie wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. 5. W przypadku składania ofert równoważnych dokumenty wymienione w Rozdziale III SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rodzaj materiałów eksploatacyjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach