Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres roku od dnia zawarcia umowy Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 6 do SIWZ. Dokładny opis realizacji przedmiotu zamówienia – zawarty został Załączniku nr 5 do SIWZ – wzór umowy. Wykonawca gwarantuje termin ważności produktów zgodny z gwarantowanym przez producenta, lecz nie krótszy niż 12 miesięcy. Termin dostawy zamówionej partii towaru - maksymalnie do pięciu dni roboczych od złożenia zamówienia. Miejscem dostarczenia oraz odbioru zamówienia są jednostki organizacyjne UP we Wrocławiu: 1. Magazyn Główny AR – Wrocław Pl. Grunwaldzki 65, tel. 71 328-20-31 2. Rejon Norwida – Wrocław ul. Norwida 25 , tel. 71 320-51-81 3. Rejon Klinik - Wrocław ul. Mikulicza-Radeckiego 6, tel 71 320-52-24 4. Rejon Grunwaldzki - Wrocław, Pl. Grunwaldzki 24, tel. 71 320-56-94 5. Rejon Biskupin – Wrocław ul. Chełmońskiego 37/41, tel.71 320-57-33 6. Rejon Pawłowice – Wrocław, ul. Pawłowicka 87/89, tel. 887 317 887 7. Dom Studencki „ARKA” - Wrocław, ul. Olszewskiego 25, tel. 71 320-58-01 8. Dom Studencki „LABIRYNT” – Wrocław, ul. Sopocka 23, tel. 71 328-10-86 9. Dom Studencki „ZODIAK” – Wrocław, ul. Grunwaldzka 105a, tel. 71 328-20-58 10. Dom Studencki „TALIZMAN” – Wrocław, pl. Grunwaldzki 63, tel.71 328-12-48 11. Dom Studencki „CENTAUR” – Wrocław pl. Grunwaldzki 65, tel. 71 328-22-84 12. Dom Studencki „RAJ” – Wrocław, ul. Pautscha 5/7, tel. 71 3453156 13. Archiwum UP – Wrocław, ul. Sopocka 23, tel. 71 328 6415 14. Stacja Badawczo-dydaktyczna Roślin Warzywnych i Ozdobnych, Psary, ul. Główna 55 tel.71 387 8670 15. Arboretum – Ośrodek Badań Dendrologicznych – Wrocław, ul. Pawłowicka 87/89, tel. 71 330 43 24, 781 808 087 16. Stacja Badawczo – Dydaktyczna w Samotworze, ul. Owocowa 4, tel. 71 316 19 33 17. Rolniczy Zakład Doświadczalny Swojec – Wrocław, ul. Wschodnia 68, tel. 71 346 67 54
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: : 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg R0AP0000.271.46.2018 – WADIUM Materiały biurowe. oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Uwaga! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, c) arkusz kalkulacyjny (wg załącznika nr 1a), d) opis przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 6), e) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3., f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach