Przetargi.pl
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Mojęcicach w ramach projektu współfiansowanego ze środków WFS w ramach RPO WD na lata 2014-2020. Nr projektu: RPDS.09.02.01-02-0030/17

Urząd Miejski w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 13 05 , fax. 71 319 13 03
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wołowie
    Rynek 34
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 13 05, fax. 71 319 13 03
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Mojęcicach w ramach projektu współfiansowanego ze środków WFS w ramach RPO WD na lata 2014-2020. Nr projektu: RPDS.09.02.01-02-0030/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia (z podziałem na części) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Mojęcicach. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn.: „Nasz Dom – innowacyjny dom pomocy społecznej w Gminie Wołów dla osób starszych i niesamodzielnych jako element transformacji systemu wsparcia z instytucjonalnego w środowiskowy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Część nr 1: dostawa sprzętu AGD, TV, fotograficznego oraz informatycznego wraz z oprogramowaniem oraz licencjami Część nr 2: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Część nr 3: dostawa tekstylii Część nr 4: dostawa mebli Część nr 5: dostawa wyposażenia ogrodu. Kącik ogrodowy. Część nr 1 – dostawa sprzętu AGD, TV, fotograficznego oraz informatycznego (wraz z oprogramowaniem oraz licencjami) Pralka automatyczna 1 szt Suszarka automatyczna 1szt Telewizor (do pokoju dziennego) 1szt aparat fotograficzny 1 szt Komputer wraz z oprogramowaniem, klawiatura, mysz do klawiatury, (do pokoju dziennego) 1szt Zestaw garnków z przykrywkami, do używania na kuchence gazowej, elektrycznej, płycie indukcyjnej i ceramicznej oraz mycia w zmywarce 1 zestaw Czajnik bezprzewodowy 2 szt Zestaw naczyń 5 zestawów Lampka nocna 20 szt Radio 10 szt Część nr 2 – dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Kabina UGUL z drabinką do ćwiczeń 1szt Osprzęt do kabiny UGUL podstawowy 1szt Materac rehabilitacyjny 2 szt Rotor do ćwiczeń barku 1szt Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych 1 szt Rotor do ćwiczeń kończyn górnych 1 szt Stół z do rehabilitacji z otworem na twarz 1szt Komplet kształtek:Kliny 3 szt, Półwałki – 3 szt - 1 zestaw Laski gimnastyczne 3szt Zestaw piłek: Piłki różnej wielkości, walce do masażu i rehabilitacji ogółem szt. 31 - 1 zestaw Lustro 1szt Komplet ciężarków: Piłki obciążniki- ciężarki do rąk z regulowanymi rzepami; 2 szt.; waga 1 szt. 0,7 kg, śr. 12 cm 2 komplety po 2 szt. - 2 komplety, Tablica manualna 2szt Bieżnia 1szt Trenażer rehabilitacyjny 1szt Wózek inwalidzki 2szt Kule ortopedyczne 8szt Balkonik 6szt Część nr 3 – dostawa tekstylii Pościel komplet - 40 kompletów Kołdra antyalergiczna 40szt Poduszka 40szt Koc 40szt Obrusy 10szt Ręcznik mały 40szt Ręcznik duży 40szt Część nr 4 – dostawa mebli łóżko z materacem 3 funkcyjne, sterowane pilotem z materacem - 20 szt Stolik nocny/ szafka przyłóżkowa (1) 16 szt Stolik nocny/ szafka przyłóżkowa (2) 4 szt Szafa ubraniowa dwudrzwiowa (1) 16 szt Szafa ubraniowa dwudrzwiowa (2) 4 szt Parawan 4 skrzydłowy 1szt Krzesło 30 szt Stół 7szt stół z półką 1szt Krzesła 32szt Komoda 1szt Stolik pod komputer 1szt Biurko 1szt Krzesło biurkowe obrotowe 1szt Regał 1szt leżanka/ kozetka- 1szt taboret lekarski 1szt parawan 1szt szafka medyczna/ lekarska 1szt biurko lekarskie 1szt szafka pod zlewozmywak 1szt szafka stojąca na środki czystości 2 szt Część nr 5 - Dostawa wyposażenia ogrodu. Kącik ogrodowy. rozkładany leżak ogrodowy 20szt parasol ogrodowy okrągły 4szt Zestaw mebli ogrodowych stół + 6 krzeseł - 4 zestawy donice ogrodowe zewnętrzne 4szt Grill ogrodowy z akcesoriami 1szt Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować, że dostarczone urządzenia i sprzęt będą fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż po 1 stycznia 2019 r., kompletne, o wysokim standardzie pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz że będą posiadać odpowiednio wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty i zezwolenia. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia i dostarczony sprzęt muszą spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. Wszystkie dokumenty dostarczone wraz ze sprzętem musza być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli, montaż, uruchomienie sprzętu) przedmiot zamówienia do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Mojęcicach w godzinach 7:30 – 15:00 od poniedziałku do piątku. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenia kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisania przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej. Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. Okresy gwarancji we wszystkich pozycjach będą liczone od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wymaga dla każdego oferowanego produktu, programu lub systemu komputerowego podania pełnej nazwy producenta i produktu wraz z numerem katalogowym (jeśli występuje). Jeśli oferowany produkt składa się z części (np. urządzenia, zestawy komputerowe, pakiety oprogramowania) należy opisać wskazane w specyfikacji elementy oddzielnie (np. dysk, procesor). Zamawiający wymaga tego obowiązkowo wyłącznie dla pozycji, które wskazał w opisie przedmiotu zamówienia, tylko w tych miejscach, gdzie zamawiający wyraźnie wskazuje, że oczekuje podania Producenta i Modelu. Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowane urządzenie któregokolwiek z wymienionych parametrów lub wymagań wyklucza je z dalszej oceny. Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy przy odbiorze i zaprezentowanie wszystkich elementów przedmiotu zamówienia. Dodatkowe postanowienia dla części 2 zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego Nie dopuszcza się oferowania sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego. Wykonawca przeprowadzi instruktaż dotyczący obsługi sprzętu, tj. udzieli osobom, wskazanym przez Zamawiającego, maksymalnie 5 osobom, instrukcji dotyczących bezpiecznego użytkowania i prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu rehabilitacyjnego. Instruktaż może zostać przeprowadzony najpóźniej w dniu odbioru jakościowego. Zaoferowany sprzęt, jeśli jest wyrobem medycznym, musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym doświadczeniu o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych i procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie: a) niezbędne wymagane okablowanie umożliwiające podłączenie zestawów do istniejącej sieci strukturalnej i zasilania; b) dostarczenie pełnej dokumentacji sprzętu, w tym kart gwarancyjnych wraz ze specyfikacją techniczną oraz instrukcją obsługi w języku polskim. Ilość egzemplarzy winna odpowiadać ilości zamówionego sprzętu. Na karcie gwarancyjnej należy wskazać dane teleadresowe wykonawcy wraz z numerem seryjnym; c) przedmiot zamówienia musi być skompletowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego; d) każdy produkt (asortyment) winien posiadać trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca- typ- model- numer seryjny); e) zaleca się i można wykonać zamówienie (dostawę i montaż) partiami; f) serwis gwarancyjny w okresie gwarancji; g) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zamontowany i rozstawiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; h) dostawa sprzętu komputerowego (opakowanie, ubezpieczenie, transport) będącego przedmiotem oferty do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Warunki gwarancji i serwisu Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - teren placówek oświatowych lub punkt serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania urządzenia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem sprzętu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym ponosi Wykonawca. W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, takie jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego pokrywa Wykonawca. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi jakichkolwiek kosztów dotyczących przeglądów serwisowych i napraw gwarancyjnych, a także wszelkich innych czynności, których wykonanie jest niezbędne do utrzymania gwarancji a wynikających z wytycznych producenta. Udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. Czas reakcji serwisu – dotyczy części nr 1 i części nr 2 – (tj. fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do rozpoznania awarii oraz naprawy sprzętu) musi nastąpić max w ciągu 3 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia awarii, a dokonanie usunięcia awarii na miejscu (u użytkownika), musi nastąpić w okresie do 5 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Jeżeli w zakreślonym terminie awaria nie zostanie usunięta, Wykonawca zobowiązany jest w terminie uzgodnionym z użytkownikiem dostarczyć na czas usunięcia awarii sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy tego samego typu i o tych samych parametrach technicznych w przypadkach gdy: • naprawa nie zostanie wykonana w czasie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia, • po 3 naprawach sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające jego używanie zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający będzie uprawniony, w przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu żądać od Wykonawcy wymiany wyposażenia, sprzętu/podzespołu na nowy wolny od wad bez względu na to czy naprawa dotyczyła tego samego elementu czy innego. Karta gwarancyjna dostarczona przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji. Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowane urządzenie któregokolwiek z wymienionych parametrów lub wymagań wyklucza je z dalszej oceny. Zamawiający wymaga dla każdego oferowanego produktu, programu lub systemu komputerowego podania pełnej nazwy producenta i produktu wraz z numerem katalogowym (jeśli występuje). Jeśli oferowany produkt składa się z części (np. urządzenia, zestawu komputerowego, pakietu oprogramowania) należy opisać wskazane w specyfikacji elementy oddzielnie (np. dysk, procesor). Zamawiający wymaga tego obowiązkowo wyłącznie dla pozycji, które wskazał w opisie przedmiotu zamówienia, tylko w tych miejscach, gdzie zamawiający wyraźnie wskazuje, że oczekuje podania Producenta i Modelu. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz wymagania techniczne opisano w załączniku nr 1 do SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach