Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż pracowni komputerowych w Szklarskiej Porębie na terenie Miasta Szklarska Poręba

MIASTO SZKLARSKA PORĘBA ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Granitowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757547715 , fax. 757547745
  • Data zamieszczenia: 2023-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO SZKLARSKA PORĘBA
    ul. Granitowa 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757547715, fax. 757547745
    REGON: 230821641
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szklarskaporeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż pracowni komputerowych w Szklarskiej Porębie na terenie Miasta Szklarska Poręba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem pracowni komputerowych dla uczniów szkół podstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Szklarskiej Porębie.Przedmiotem postępowania jest zakup, dostawa i montaż pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej nr 5 im Wlastimila Hofmana w Szklarskiej Porębie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 1500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) za każdą część.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 4 sierpnia 2023r.5. Wadium wnoszone w poręczeniu lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziałach VIII oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.a. wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanie co najmniej 2 dostawy sprzętu informatycznego i/lub komputerowego i/lub oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto wraz z załączonym dowodem określającym, iż dostawa została wykonana należycie. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazową lub sukcesywnie w ramach jednej umowy. Nie dopuszcza się możliwości sumowania kilku umów, w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – uzna za spełniony w/w warunek jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach