Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na części

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na części. części 7: Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego,( 46 komputerów przenośnych z oprogramowaniem, 12 szt. oprogramowanie pakiet biurowy, router, 1 dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie i zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym, 1 system zarządzania siecią, 1 zasilacz UPS, 1 serwer), Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego, (7 szt. tablic interaktywnych, 4 szt. głośniki do tablicy interaktywnej, 3 zestawy interaktywna tablica + projektor, 2 szt. wizualizer, 2 szt. rzutnik multimedialny do tablicy interaktywnej, 2 szt. sprzęt nagłaśniający, 3 szt. projektor multimedialny, 1 szt. urządzenie wielofunkcyjne, 4 szt. projektor krótkoogniskowy, 2 szt. drukarka laserowa, 2 szt. monitor interaktywny, 2 szt. ekran ścienny elektrycznie rozwijany), Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych (tj. zestaw interaktywny, oprogramowanie do tablicy interaktywnej, program komputerowy do nauki języka angielskiego, filipchart, zestaw gier dydaktycznych, układanki i mozaiki dydaktyczne, tablica flipchart, drobne pomoce dydaktyczne, program do zadań specjalnych, klocki, inne do przyrody, matematyki, języka polskiego i innych wg. załącznika nr 6C), Część 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych, (pomoce dydaktyczne do biologii, matematyki, fizyki, chemii i innych wg. załącznika nr 6D), Część 5- Dostawa mebli, (dygestorium, stół demonstracyjny chemiczny), Część 6- Dostawa pracowni przedmiotowych (modułowa pracownia przyrodnicza – moduł woda 12 sztuk, pracownia fizyko-chemiczna 24 stanowiska), Cześć 7 – Dostawa wraz z montażem pracowni językowej, (pracownia językowa z tablicą interaktywną na 24 stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego, pomocy dydaktycznych, mebli oraz pracowni przedmiotowych i pracowni językowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F i 6 G do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe informacje dotyczące zamówienia znajdują się w SIWZ w punkcie 3. Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania - jeżeli zachodzi taka potrzeba, Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach