Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, Piotra Skargi
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76)8353566, (76)8320420 , fax. (76)8353582
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
Piotra Skargi 5
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. (76)8353566, (76)8320420, fax. (76)8353582
REGON: 39106379900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego” Z podziałem na części: Część 1. Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory. Część 2. Sprzęt multimedialny i dron. Część 3. Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive. Część 4. Serwer. Część 5. Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory. Część 6. Macierz dyskowa, UTM. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: Część 1. – 4124,00 zł. Część 2. – 1214,00 zł. Część 3. – 1074,00 zł. Część 4. - 1350,00 zł. Część 5. - 1073,00 zł. Część 6. - 807,00 zł. W przypadku składania ofert na kilka części, wysokość wadium stanowi sumę wartości kwot wskazanych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1)Wypełniony załącznik nr 1,2,3,4,5 lub 6 (w zależności od wybranej części) – Formularz ofertowy. 2)Wypełniony załącznik Nr 13 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a)oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b)wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część – KAŻDĄ OFERTĘ ZAPAKOWAĆ ODDZIELNIE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż pracowni komputerowych w Szklarskiej Porębie na terenie Miasta Szklarska Poręba
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa sprzętu komputerowego: część I Dostawa różnego sprzętu komputerowego część II Dostawa zestawu komputerowego
Dodano: 2020-08-04 - Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 2 części
Dodano: 2019-12-06 - „Dostawa TIK, oprogramowania „Platforma edukacyjna”
Dodano: 2019-11-22 - Wyposażenie Domu Po0mocy Społecznej w Mojęcicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO-WD 2014-2020. Nr projektu: RDPS.09.02.01-02-0030/17
Dodano: 2019-11-07 - Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na części
Dodano: 2019-10-17 - Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Mojęcicach w ramach projektu współfiansowanego ze środków WFS w ramach RPO WD na lata 2014-2020. Nr projektu: RPDS.09.02.01-02-0030/17
Dodano: 2019-10-02 - „Dostawa TIK, oprogramowania „Platforma edukacyjna” wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni oraz mebli”
Dodano: 2019-09-05 - DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA” POSTĘPOWANIE II
Dodano: 2019-01-08 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu.
Dodano: 2018-07-25