Przetargi.pl
Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Piotra Skargi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76)8353566, (76)8320420 , fax. (76)8353582
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
    Piotra Skargi 5
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. (76)8353566, (76)8320420, fax. (76)8353582
    REGON: 39106379900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego” Z podziałem na części: Część 1. Komputery przenośne, komputery osobiste i monitory. Część 2. Sprzęt multimedialny i dron. Część 3. Urządzenia wielofunkcyjne, manipulatory 3D, drukarka, dyski przenośne i PenDrive. Część 4. Serwer. Część 5. Ekran projekcyjny, tablety graficzne, tablica multimedialna i projektory. Część 6. Macierz dyskowa, UTM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: Część 1. – 4124,00 zł. Część 2. – 1214,00 zł. Część 3. – 1074,00 zł. Część 4. - 1350,00 zł. Część 5. - 1073,00 zł. Część 6. - 807,00 zł. W przypadku składania ofert na kilka części, wysokość wadium stanowi sumę wartości kwot wskazanych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1)Wypełniony załącznik nr 1,2,3,4,5 lub 6 (w zależności od wybranej części) – Formularz ofertowy. 2)Wypełniony załącznik Nr 13 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a)oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b)wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część – KAŻDĄ OFERTĘ ZAPAKOWAĆ ODDZIELNIE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach