Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Osieku w 2020 r.

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Osieku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-608 Osiek, Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338458122, 506211855 , fax. 338458122
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Osieku
    Główna 450
    32-608 Osiek, woj. małopolskie
    tel. 338458122, 506211855, fax. 338458122
    REGON: 07062396200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2osiek.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Osieku w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Osieku w 2020 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: - Część nr 1 - Pieczywo - Część nr 2 – Mięso i wędliny - Część nr 3 – Drób - Część nr 4 - Nabiał - Część nr 5 -Mrożonki - Część nr 6 - Artykuły spożywcze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączniki nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik CPV: 15.10.00.00-8; 03.00.00.00-1 Podane ilości artykułów żywnościowych w załącznikach nr 2 do są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Produkty muszą być wytworzone zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in. z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami). Dostawa produktów odbywać się musi transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003r). Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać warunki wg. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpień 2015 r w sprawie środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2015,poz.1256). Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego na podstawie wcześniejszego zamówienia telefonicznego określającego ilość oraz rodzaj artykułu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na swój koszt własnym transportem wraz z jego rozładowaniem w magazynie Zamawiającego. Dostarczony towar musi być świeży, najwyżej jakości, spełniający polskie normy, a także będzie prawidłowo opakowany, oznakowany i dostarczony najpóźniej do godz. 8:00 rano. Odbiór towarów będących przedmiotem zamówienia będzie dokonywany w magazynie Zamawiającego przez upoważnionego pracownika. Zamawiający podczas odbioru towaru zobowiązany jest do sprawdzenia ilości, rodzaju i jakości produktów. Przejęcie odpowiedzialności za towar następuje z chwilą jego odbioru w magazynie Zamawiającego,z tym zastrzeżeniem, ze nie uchyla to odpowiedzialności Wykonawcy za ukryte wady jakościowe towaru. W przypadku dostarczenia towaru z wadami (dotyczy to jakości, świeżości, terminu przydatności do spożycia) lub niezgodności dostawy z zamówieniem lub parametrami określonymi w ofercie, Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od wad. Wykonawca po przyjęciu reklamacji zobowiązany jest do niezwłocznego (najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia), dostarczenia zamiast produktów wadliwych takiej samej ilości produktów wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłe z opóźnienia bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2 . Formularz cenowy 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia(jeżeli dotyczy) 4. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach