Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
- Data zamieszczenia: 2019-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
REGON: 52395600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 10.01.2020r. do 09.01.2023r. zgodnie z poniższym zakresem: 1) część 1 zamówienia - Ubezpieczenia majątkowe tj. a/ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, b/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk c/ ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 2) część 2 zamówienia – Ubezpieczenia NNW członków OSP tj. a/ ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych (zakres I) b/ ubezpieczenie NNW członków Ochotniczych Straży Pożarnych (zakres II) 3) częsc 3 zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne tj. a/ Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta”, b/ Ubezpieczenie Auto-casco, c/ Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. d/ Ubezpieczenie Assistance 2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części; każda z części obejmuje odrębny zakres ubezpieczenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych to jest na poszczególne części zamówienia (na jedną część, dwie części lub wszystkie części). W ramach poszczególnych części zamawiający wymaga złożenia oferty na pełny zakres przedmiotu zamówienia odnoszący się do danej części. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty został w rozdziale III pkt 1 siwz. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. 4. W zakresie realizacji zamówienia występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy /Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zmianami/. W związku z powyższym ma zastosowanie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności w zakresie bieżącej obsługi zawartych umów ubezpieczenia. b. uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: • zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedłożenie aktualnego wykazu osób wykonujących opisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę, natomiast wykonawca ma obowiązek przedłożyć ten wykaz zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od pisemnego wezwania; • Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale III pkt 5 lit. a SIWZ , których te dokumenty dotyczą. • W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę zobowiązań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale III pkt 5 lit. a SIWZ, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego lub kontroli. • W przypadku, gdy część zamówienia, w zakres której wchodzą czynności, o których mowa w rozdziale III pkt.5 lit.a, powierzono podwykonawcy, powyższe przepisy w zakresie w jakim odnoszą się do Wykonawcy dotyczą także podwykonawcy, z tym że za niedopełnienie zobowiązań wynikających z niniejszego paragrafu przez podwykonawcę odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że podwykonawca będzie przestrzegał powyższych zobowiązań, a umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą będzie zawierać postanowienia analogiczne do opisanych w niniejszym paragrafie. • W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa terminu wskazanego w rozdziale III pkt 5 lit. b. SIWZ, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 500 zł za każde stwierdzone naruszenie; zastrzeżenie kary umownej nie wyłącza uprawnienia do dochodzenia odszkodowania do wysokości poniesionej szkody. 5. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zamawiający wymaga by wykonawca posiadał ważne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia, na który składa ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Zamawiający wezwie, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUŁOSZOWA
Dodano: 2024-03-15 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłaj oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Kłaj
Dodano: 2024-02-20 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUŁOSZOWA
Dodano: 2024-02-16 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY IGOŁOMIA-WAWRZEŃCZYCE
Dodano: 2024-01-02 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniami komunikacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Rzepiennik Strzyżewski
Dodano: 2023-12-13 - Usługa ubezpieczenia Gminy Żabno wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2023-12-06 - USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WADOWICKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Dodano: 2023-11-03 - Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gminy Miasta Zakopane na lata 2023-2025
Dodano: 2023-11-01 - Ubezpieczenia komunikacyjne Grupy Zakupowej Gmin Pleśna, Zakliczyn, Wojnicz, Szczurowa
Dodano: 2023-10-27 - „Kompleksowa usługa ubezpieczenia w 2024 roku”
Dodano: 2023-10-08