Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Pomorska 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 833 36 79 , fax. 59 833 24 30
- Data zamieszczenia: 2013-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
ul. Pomorska 1 1
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 59 833 36 79, fax. 59 833 24 30
REGON: 22115305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pigb-pomerania.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA KONFERENCYJNO-WYPOCZYNKOWEGO POSEJDON W USTCE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Ośrodka Konferencyjno - Wypoczynkowego Posejdon w Ustce przy ul. Rybackiej 10 w zakresie określonym w niniejszym SIWZ wraz załącznikami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , przy czym oferta musi obejmować wszystkie pozycje z danej części. Przedmiot zamówienia podzielony został na części : Cześć I - mięsa świeże, wędliny, drób -załącznik nr 4 Część II - artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery -załącznik nr 5 Część III - mleko i produkty mleczarskie -załącznik nr 6 Część IV - wyroby piekarskie -załącznik nr 7 Część V -jaja kurze świeże -załącznik nr 8 Część VI - ryby przetworzone i konserwowane - załącznik nr 9 Część VII- wyroby garmażeryjne chłodzone -załącznik nr 10 Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki nr 4-10. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a.przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto każda dostawa musi zawierać świadectwo jakości na dostarczony asortyment w danej dostawie; b.przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy; c.przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE, d.przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r z uwzględnieniem późniejszych poprawek wnoszonych przez ustawodawcę - ustawa o Bezpieczeństwie żywności i żywienia(tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 136 poz 914); e.przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe systemu HACCP; f.cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, brak jednorodności, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwane plomby, zabrudzenia, brak ciągu chłodniczego; g.dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i odpowiednią temperaturę surowca. Pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu i posiadać atesty do kontaktu z żywnością. Elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd środka spożywczego; h.dostarczane artykuły sypkie mają być niezbrylone; i.każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym; - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia; - dane identyfikujące producenta środka spożywczego; - dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy; - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu; - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania; klasę jakości handlowej; j.wymagany okres przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w dniu odbioru, wynosi nie mniej niż połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu; k.dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. Warunki dodatkowe: a.dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; b.dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego będą realizowane w dniu następnym po telefonicznym złożeniu zamówienia w godzinach od 7.30 do 10.00 c.dołączanie do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto d. terminowe dostarczanie zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie; e. użyczenie nieodpłatne ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazynu Zamawiającego na okres do następnej dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigb-pomerania.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów i produktów żywnościowych do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy art. żywnościowych dla stołówki szolnej
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Dodano: 2016-02-29 - CRZP/2/2016/AEZ-Dostawa prowiantu na statki szkoleniowe Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016
Dodano: 2016-01-15 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2016
Dodano: 2015-12-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Trzebielinie w roku 2016
Dodano: 2015-11-27 - dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa pieczywa i artykułów spożywczych różnych - znak sprawy: Adm. 15/2015
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych oraz mrożonych, przetworów owocowych i warzywnych, kiszonek, grochu, fasoli - znak sprawy Adm 12/2015
Dodano: 2015-10-22